Undersökning av ny patient

Logo Tandläkare Thomas Alvling

Tandläkare Thomas Alvling - Västra Frölunda, Göteborg

Innan en tandläkarundersökning

Under tandläkarundersökningen

Fyra röntgenbilder ingår i priset.

Om problem behöver åtgärdas

Varmt välkommen!

Informationen uppdaterades 19 april 2016 av Vården.se

810 kr

Marconigatan 23, Västra Frölunda - Visa på karta

Om Tandläkare Thomas Alvling

Leg. Tandläkare Thomas Alvling bedriver sin tandläkarverksamhet i gruppmottagningen Tandläkargruppen Frölunda Torg. Mottagningen ligger centralt i Västra Frölunda och består av två tandläkare, en tandhygienist och tre tandsköterskor.

Vi samarbetar med specialister på Tandläkarhögskolan och privatpraktiserande specialisttandläkare.

Om Thomas Alvling

Thomas Alvling har arbetat som tandläkare i 25 år och har bred erfarenhet. Han utför allt från årliga kontroller och förebyggande åtgärder till implantat och estetisk tandvård.

Moderna lokaler med senaste tandvården

Tandvårdsmottagningen finns i moderna lokaler och är utrustad med det senaste inom tandvård. Vi använder oss av moderna metoder och alla anställda på tandläkarpraktiken genomgår regelbundet utbildning i modern tandvård.

Vi lägger stor vikt vid förebyggande tandvård för att få patienter med friska tänder. Hos oss är det viktigaste att du som patient känner dig trygg och står i centrum. Vi har stor erfarenhet att behandla dig som är tandvårdsrädd.

Mottagningen är ansluten till och kvalitetscertifierad av Praktikertjänst AB.

Läs om våra medarbetare

Övriga behandlingar hos Tandläkare Thomas Alvling

* Inkl. Högkostnadsskydd

Karta - Marconigatan 23, Västra Frölunda

• 16:01 - 10 nov, 2017 skrev:

Mycket trevlig och hjälpsam personal. Lätt att få tid, professionell vård.

• 15:59 - 10 nov, 2017 skrev:

Kanonbra i alla avseenden gällande all personal.

• 16:06 - 23 jan, 2017 skrev:

Kunnig uppdaterad tandläkare som dessutom är supertrevlig.
    Har rekommenderat honom för andra som också är mer än nöjda
    med behandlingarna. Bara plus från mig

• 08:40 - 29 aug, 2016 skrev:

Bästa personalen jag vart med om, är så supernöjd med Thomas och Linda.

• 10:06 - 21 nov, 2015 skrev:

Så himla bra tandläkare!! /nöjd patient

• 10:04 - 21 nov, 2015 skrev:

Thomas glada och härliga tillmötesgående kan få vilken tandläkarskräck som helst att försvinna. Jag enormt nöjd och kommer fortsätta träffa Thomas för regelbundna kontroller!