Skaffa glasögon hos Synsam Västervik

Storgatan 27, Västervik - Visa på karta

Skaffa glasögon

Vi hjälper dig korrigera ditt synfel med glasögon

Det finns flera metoder för att korrigera synfel, och glasögon är en av dem. Hos Synsam får du hjälp med att hitta rätt par för just dig. Genom olika mätningar kan våra legitimerade optiker se vad du har för synfel, och utifrån det hitta vilken styrka du bör ha på dina nya glasögon.

Flexibilitet och trygghet för dina glasögon

Hos oss träffar du rådgivare som kan hjälpa dig att hitta rätt glasögonbågar, och vi har ett brett utbud från många välkända märken. Dessutom täcks du av vår olycksgaranti när du köper glasögon från oss. Det innebär att vi ersätter eller reparerar dina glasögon om de skulle skadas under de första 365 dagarna, utan extra kostnad. Har du inte möjlighet att köpa glasögonen eller kan du inte bestämma dig för vilka bågar du vill ha? Då kan du hyra tre par olika glasögon genom vårt abonnemang Synsam Lifestyle, för en fast månadskostnad.

Varmt välkommen till Synsam Västervik, så hjälper vi dig att skaffa glasögon!

Informationen uppdaterades 04 juni 2020 av Vården.se

Om Synsam Västervik

Välkommen till oss på Synsam Västervik!

Vi finns på Storgatan 27 i Västervik och kan hjälpa dig som behöver glasögon, linser eller tillbehör. Hos oss får du träffa legitimerade optiker som kan utföra olika typer av synundersökningar och hitta rätt lösning för just dig. Vi har ett stort sortiment från välkända märken och kan både hjälpa dig som ska skaffa glasögon för första gången och dig som bara vill uppdatera din stil.

Ta hjälp av våra optiker

Hos Synsam Västervik hittar du legitimerade optiker med lång erfarenhet, som kan hjälpa dig med ett flertal olika syntest. Det kan gälla för olika situationer, till exempel:

• Du har svårt att se på olika avstånd
  • Du besväras av återkommande huvudvärk
  • Du upplever ofta problem med trötta ögon
  • Du vill skaffa linser
  • Du vill skaffa glasögon
  • Du ska ta körkort

Synsam Västervik hjälper dig att hitta rätt glasögon

Hos Synsam finns alltid ett stort utbud av glasögonbågar, från välkända märken, och våra rådgivare finns på plats för att hjälpa dig hitta rätt par för just dig. Vill du inte köpa dina glasögon erbjuder vi möjligheten att hyra dem istället, genom vårt abonnemang Synsam Lifestyle. Hos oss finns naturligtvis också solglasögon, linsvätska och många andra tillbehör.

Trygghet hela första året

När du har gått hem med dina nya glasögon erbjuder vi på Synsam fortfarande stöd. Det kan hinna hända mycket under ett år, så om dina glasögon skulle gå sönder under de första 365 dagarna reparerar vi eller byter ut dem helt utan extra kostnad. Du är också välkommen tillbaka till oss för en kostnadsfri synundersökning, om du skulle märka att din syn försämrats ytterligare inom det första året.

Varmt välkommen att boka en tid hos Synsam Västervik på Storgatan 27 redan idag!

Informationen uppdaterades 04 juni 2020 av Vården.se

Behandlingar hos Synsam Västervik

Synundersökning hos Synsam Västervik

Boka en synundersökning hos någon av våra legitimerade optiker på Synsam Västervik. Därför är det bra att undersöka sina ögon Uppleve...

Skaffa glasögon hos Synsam Västervik

Hos Synsam Västervik kan vi hjälpa dig genom hela processen att skaffa glasögon: från en första undersökning till val av bågar. Vi hjälpe...

Skaffa linser hos Synsam Västervik

Linser är en av flera metoder för att korrigera synfel och kan fungera bra för dig som inte vill eller kan använda glasögon. Vi på Synsam Vä...

Karta - Storgatan 27, Västervik