Skaffa glasögon hos Synsam Västerås Erikslund

Krankroksgatan 17, Västerås - Visa på karta

• Lördag - Söndag 10:00 - 18:00

Skaffa glasögon

Glasögon hjälper till att korrigera synfel

Om du har problem med synen och misstänker att du är i behov av glasögon går det bra att träffa en av våra optiker. Då får du svara på frågor om din ögonhälsa och olika tester utförs. Visar det sig att du behöver glasögon, hjälper optikern dig med justeringarna för att hitta rätt styrka på glasögonen.

Vi har flexibla lösningar för dina glasögon

Hos oss hittar du bågar från många olika märken, och vi kan hjälpa dig att hitta rätt par för dig. Väljer du att köpa glasögon hos oss täcks du dessutom av vår olycksgaranti, vilket innebär att vi reparerar eller ersätter dina glasögon om de skadas inom de första 365 dagarna. Vill du hellre hyra dina glasögon? Då kan vårt abonnemang Synsam Lifestyle vara något för dig. I abonnemanget får du tre olika typer glasögon som du betalar en fast månadskostnad för.

Hos Synsam Västerås Erikslund kan vi hitta glasögonen som passar dig!

Informationen uppdaterades 03 mars 2020 av Vården.se

Om Synsam Västerås Erikslund

Välkommen till Synsam Västerås Erikslund!

Behöver du hjälp med att skaffa glasögon eller linser? Då är du välkommen till vår välsorterade butik på Erikslund Shopping Center i Västerås. Här kan våra legitimerade optiker hjälpa dig med olika sorters synundersökningar. Du hittar glasögon, linser och tillbehör från välkända märken hos oss, och självklart hjälper vi både dig som behöver skaffa glasögon för första gången eller dig som bara vill uppdatera din stil.

Undersök din syn hos någon av våra optiker

Du hittar legitimerade optiker hos oss på Synsam Västerås Erikslund, som kan utföra ett flertal olika syntest för att hjälpa dig. Det kan vara aktuellt:

• Om du har svårt att se på olika avstånd
  • Ifall du besväras av återkommande huvudvärk
  • Ifall du ofta upplever problem med trötta ögon
  • Om du vill skaffa linser
  • Om du vill skaffa glasögon
  • Ifall du ska ta körkort

Vi ser till att du får rätt hjälp utifrån just dina problem - både unga och gamla är välkomna!

Vi hjälper dig att hitta rätt glasögon

Hos oss på Synsam Västerås Erikslund hittar du bågar från ett stort antal märken, för att du ska hitta rätt glasögon för dig. Du hittar även linsvätska, solglasögon och andra tillbehör i vår butik. Skulle du vilja hyra dina glasögon? Det kan du göra genom vårt abonnemang Synsam Lifestyle.

Olycksgaranti för att du ska känna dig trygg

Synsam finns kvar som ett stöd för dig, även efter att vi undersökt dig och du fått dina glasögon eller linser. Om dina glasögon går sönder inom de första 365 dagarna så täcks du av vår kostnadsfria olycksgaranti. Det betyder att vi reparerar eller byter ut dina glasögon åt dig. Skulle du få försämrad syn inom det första året får du självklart boka en ny synundersökning hos oss - utan extra kostnad.

Boka in dig hos oss på Synsam Västerås Erikslund - välkommen!

Informationen uppdaterades 03 mars 2020 av Vården.se

Behandlingar hos Synsam Västerås Erikslund

Synundersökning hos Synsam Västerås Erikslund

Besök någon av våra legitimerade optiker på Synsam Västerås Erikslund för en synundersökning. Optikern undersöker ögat Det kan vara b...

Skaffa glasögon hos Synsam Västerås Erikslund

Tror du att du kanske behöver glasögon? Då är du varmt välkommen till Synsam Västerås Erikslund. Glasögon hjälper till att korrigera synf...

Skaffa linser hos Synsam Västerås Erikslund

Linser fungerar som ett bra alternativ eller komplement till glasögon. Vi på Synsam Västerås Erikslund kan hjälpa dig med det. Hur gör du...

Karta - Krankroksgatan 17, Västerås