Undersökning av ny patient hos Tandläkarna Norenius i VÄSTERÅS

Smedjegatan 15 - Visa på karta

Undersökning av ny patient

Innan en tandläkarundersökning

Under tandläkarundersökningen

Fyra röntgenbilder ingår i priset.

Om problem behöver åtgärdas

Varmt välkommen!

Informationen uppdaterades 17 juni 2016 av Vården.se

Om Tandläkarna Norenius

Välkommen till Tandläkarna Norenius tandvårdsklinik!

Vi är ett familjeföretag som erbjuder allmäntandvård i hemtrevlig miljö på vår mottagning vid Stora torget i Västerås.

Hos oss samarbetar tandläkare, tandhygienister, tandsköterskor och tandtekniker för att ge dig och din familj bästa möjliga tandvård. Vi har även ett bra samarbete med specialisttandvårdskliniker inom tandvårdens alla specialistområden.

För oss är det viktigt att vara tillgängliga och erbjuder därför bra öppettider året om.

Om Tandläkarna Norenius

Tandläkarpraktiken startades upp av Göran Norenius 1990 och år 2012 utökades mottagningen och gick från en till tre tandläkare. Då började Görans två barn, tandläkarna Sandra Norenius och David Norenius, att arbeta tillsammans med honom på mottagningen.

Tandvårdsrädd?

Känner du obehag inför ett besök hos tandläkaren eller tandhygienisten? Vi på Tandläkarna Norenius har stor vana av att behandla patienter med tandvårdsrädsla.

Varmt välkommen!

Informationen uppdaterades 17 juni 2016 av Vården.se

Behandlingar hos Tandläkarna Norenius

Undersökning av ny patient hos Tandläkarna Norenius i VÄSTERÅS

• - Fullständig undersökning när du kommer som ny patient till oss.
  • - Fyra röntgenbilder ingår.

Munhygienbehandling hos tandhygienist hos Tandläkarna Norenius i VÄSTERÅS

• - Tandhygienisten tar bort tandsten, putsar och polerar.
  • - Fluorbehandling vid behov.
  • - Munhygieninstruktion och kontroll av tidigare behandling.

Tandutdragning hos Tandläkarna Norenius i VÄSTERÅS

• - Vanlig utdragning av en tand.
  • - Alla moment ingår.
  • - Om tanden behöver delas eller opereras ut blir behandlingen dyrare.

Tandlagning på kindtand, tre ytor hos Tandläkarna Norenius i VÄSTERÅS

• - Lagning med plastfyllning, inklusive material.

Rotfyllning av framtand hos Tandläkarna Norenius i VÄSTERÅS

Krona på enstaka tand, metall och porslin hos Tandläkarna Norenius i VÄSTERÅS

• - Priset gäller när man gör en enda krona.
  • - I priset ingår allt material och tandtekniskt arbete.

Krona på enstaka tand, helkeramisk hos Tandläkarna Norenius i VÄSTERÅS

• - Priset gäller när man gör en enda krona.
  • - I priset ingår allt material och tandtekniskt arbete.

Tandblekning hos Tandläkarna Norenius i VÄSTERÅS

Sandra Norenius