1/3
Öppet, idag till 18:00

Synsam Värnamo

Storgatsbacken 17, Värnamo

Synsam Värnamo

Välkommen till Synsam Värnamo!

I vår välsorterade butik på Storgatsbacken 17 i Värnamo kan du få hjälp med allt från olika sorters synundersökningar till bågar, glasögon, eller linser. Våra legitimerade optiker hjälper både dig som behöver skaffa glasögon för första gången och dig som haft glasögon ett tag och exempelvis vill byta dina bågar.

Synundersökning hos legitimerade optiker

Vi på Synsam Värnamo har lång erfarenhet och våra legitimerade optiker kan hjälpa dig med flera olika syntest. Det kan till exempel behövas när du:

• Vill skaffa linser
  • Vill skaffa glasögon
  • Ofta har problem med trötta ögon

Hos oss är både unga och gamla välkomna, och vi ser till att du får rätt hjälp utifrån dina behov.

Hitta dina nya glasögon hos Synsam Värnamo

Trygghet hela första året

När du har gått hem med dina nya glasögon erbjuder vi på Synsam fortfarande stöd. Det kan hinna hända mycket under ett år, så om dina glasögon skulle gå sönder under de första 365 dagarna reparerar vi eller byter ut dem helt utan extra kostnad. Du är också välkommen tillbaka till oss för en kostnadsfri synundersökning, om du skulle märka att din syn försämrats ytterligare inom det första året.

Varmt välkommen att boka en tid hos Synsam Värnamo på Storgatsbacken 17 redan idag!

Informationen uppdaterades 16:55 - 29 sep, 2020

Skaffa linser hos Synsam Värnamo

Pris från: 549 kr

Vi på Synsam Värnamo kan hjälpa dig som vill skaffa linser. Det kan vara ett bra alternativ om du har synfel men inte kan eller vill ha glasögon.

Synsam hjälper dig att skaffa linser

När du kommer till oss börjar vi alltid med att göra en noggrann undersökning, för att kontrollera din ögonhälsa och kunna konstatera om du har ett synfel som behöver korrigeras. Utifrån undersökningen kan optikern sedan hjälpa dig med att hitta rätt styrka på linserna. Linserna anpassas efter dina behov och vi ger dig råd och vägledning kring hur du sätter i och tar ur dem, hur du hanterar dem och hur du ska sköta om dem på bästa sätt.

Välkommen att boka tid hos Synsam Värnamo för hjälp med att skaffa linser!

Synundersökning
hos Synsam Värnamo

Boka in din synundersökning hos en av våra optiker på Synsam Värnamo på Storgatsbacken 17. Vår optiker undersöker din syn Har du haft ...

Pris från: 199 kr

Skaffa glasögon
hos Synsam Värnamo

Misstänker du att du skulle behöva glasögon? Hos Synsam Värnamo hjälper vi dig genom hela processen! Vi hittar rätt glasögon för att korr...

Pris från: 199 kr

Lördag : 10:00 - 14:00