Estetisk tandvård

Logo Tandläkare Anna Kireeva

Tandläkare Anna Kireeva - Vänersborg

Vad innebär estetisk tandvård?

Estetisk tandvård handlar om att förbättra tändernas utseende och estetiska intryck hos personer. Skillnaden jämfört med traditionell tandvård är att den i första hand tillvaratar rent medicinska behov, vilket den estetiska tandvården inte gör.

Därför väljer man estetisk tandvård

Det finns olika anledningar till varför man väljer estetisk tandvård. Det kan exempelvis vara för att korrigera:

• Sneda och ojämna tänder
  • Missfärgade och mörka tänder
  • Skadade tänder
  • Mellanrum mellan tänderna
  • Svårigheter att tugga
  • Olika estetiska åtgärder

Kontakta Tandläkare Anna Kireeva för att boka en tid!

Informationen uppdaterades 31 januari 2018 av Vården.se

Kungsgatan 1, Vänersborg - Visa på karta

Om Tandläkare Anna Kireeva

Välkommen till Tandläkare Anna Kireeva i Vänersborg!

På Kungsgatan 1 i centrala Vänersborg erbjuder vi gamla och nya patienter all form av tandvård. Kliniken är hemtrevlig och har en lugn och mottagande atmosfär. Hos oss får du ett personligt bemötande och får alltid träffa samma tandläkare, tandhygienist och tandsköterska.

Hos oss kan vi hjälpa er med:

• Regelbundna undersökningar
  • Förebyggande tandvård
  • Rotbehandlingar
  • Lagningar
  • Tanduttagningar
  • Estetisk tandvård
  • Implantatbehandlingar
  • Barntandvård

Vi tycker att det är viktigt att erbjuda våra patienter en modern och trygg tandvård, därför vidareutbildar vi oss kontinuerligt. Vi har även ett stort nätverk av specialister knutna till oss för att kunna erbjuda dig tandvård för dina behov.

Kontakta oss om du har några frågor eller vill boka en tid!

Övriga behandlingar hos Tandläkare Anna Kireeva

• Tandläkarundersökning

Så går en tandläkarundersökning till Vid undersökningen kontrollerar tandläkaren manuellt och med hjälp av röntgen om du har några hål, h... Läs mer

• Tandhygienist

Vad kan tandhygienisten hjälpa mig med? Tandhygienisten kan till exempel hjälpa dig med: Borttagning av tandsten, beläggningar och ö... Läs mer

• Akuttandvård

Har du fått akuta tandbesvär? Hos Tandläkare Anna Kireeva erbjuder vi akuttid hos tandläkare för att få hjälp med besvär såsom: Tand... Läs mer

Karta - Kungsgatan 1, Vänersborg

• 09:49 - 16 feb, 2018 skrev:

Otroligt trevlig och kunnig tandläkare

• 19:18 - 27 jan, 2018 skrev:

Jag är tandvårdsrädd och gillar inte att gå till tandläkare, men Anna är lugn och förklarar hela tiden vad hon gör. Trevligt och professionellt bemötande, mycket nöjd!

• 14:30 - 06 dec, 2017 skrev:

Ett mycket fint och proffesionellt bemötande gällande hela teamet. Varma rekommendationer.