Skaffa glasögon hos Synsam Vällingby

Vällingbyplan 9, Vällingby - Visa på karta

• Söndag 11:00 - 18:00

Skaffa glasögon

Du kan korrigera ditt synfel med glasögon

Upplever du problem med din syn? Misstänker du att du behöver glasögon? Då kan ett bra första steg vara att träffa en av våra optiker. Genom att träffa en optiker kan du få svar på dina frågor om ögonhälsa och genomgå olika tester. Om glasögon visar sig vara aktuellt i ditt fall, hjälper optikern till med justeringarna för att hitta rätt styrka på dina glasögon.

Flera alternativ för dina glasögon

Vi på Synsam erbjuder bågar från ett stort antal märken, och kan hjälpa dig att hitta rätt par för just dig. När du köper glasögon hos oss täcks du dessutom av vår olycksgaranti, vilket innebär att vi reparerar eller ersätter dina glasögon åt dig om de skadas inom de första 365 dagarna. Vi har även ett abonnemang som heter Synsam Lifestyle, där du kan hyra dina glasögon, istället för att köpa dem. I abonnemanget ingår tre olika typer glasögon som du betalar en fast månadskostnad för.

Hitta rätt glasögon hos oss på Synsam Vällingby!

Informationen uppdaterades 05 juni 2020 av Vården.se

Om Synsam Vällingby

Varmt välkommen till Synsam Vällingby!

Hos Synsam på Vällingbyplan 9 i Vällingby hittar du vår välsorterade butik. Ta hjälp av våra legitimerade optiker för att boka olika sorters synundersökningar. Hos oss hittar du glasögon, linser och tillbehör från välkända märken, och vi hjälper dig om du behöver skaffa glasögon för första gången, eller om du helt enkelt bara vill uppdatera din stil.

Vi erbjuder syntest hos legitimerade optiker

Hos Synsam Vällingby får du träffa legitimerade optiker som kan hjälpa dig med olika synundersökningar, om du till exempel:

• Vill skaffa linser
  • Vill skaffa glasögon
  • Ofta har problem med trötta ögon

Vi välkomnar både gamla och unga till vår butik, och hjälper dig utifrån dina unika behov och önskemål.

Gör din ögonhälsoundersökning hos oss

Ibland kan man känna sig orolig för sin ögonhälsa. Vi rekommenderar alla som fyllt 40 år att göra regelbundna ögonhälsoundersökningar. Vid en utförlig ögonhälsoundersökning hos oss på Synsam Vällingby tittar vi på hela ögat. På så sätt kan våra optiker tidigt upptäcka tecken på de tre vanligaste ögonsjukdomarna: grön starr, grå starr och åldersförändringar i gula fläcken.

Vi hjälper dig att hitta rätt glasögon

Hos oss på Synsam Vällingby hittar du bågar från ett stort antal märken, för att du ska hitta rätt glasögon för dig. Du hittar även linsvätska, solglasögon och andra tillbehör i vår butik. Skulle du vilja hyra dina glasögon? Det kan du göra genom vårt abonnemang Synsam Lifestyle.

Trygghet hela första året

När du har gått hem med dina nya glasögon erbjuder vi på Synsam fortfarande stöd. Det kan hinna hända mycket under ett år, så om dina glasögon skulle gå sönder under de första 365 dagarna reparerar vi eller byter ut dem helt utan extra kostnad. Du är också välkommen tillbaka till oss för en kostnadsfri synundersökning, om du skulle märka att din syn försämrats ytterligare inom det första året.

Varmt välkommen att boka en tid hos Synsam Vällingby på Vällingbyplan 9 redan idag!

Informationen uppdaterades 05 juni 2020 av Vården.se

Behandlingar hos Synsam Vällingby

Synundersökning hos Synsam Vällingby

Skaffa glasögon hos Synsam Vällingby

Ska du skaffa dina första glasögon, eller uppdatera de du har? Välkommen till Synsam på Vällingbyplan 9, så hjälper vi dig! Du kan korrig...

Skaffa linser hos Synsam Vällingby

Om du har ett synfel och inte kan eller vill ha glasögon, är linser ett bra alternativ. Hos Synsam Vällingby kan vi hjälpa dig. Så går de...

Ögonhälsoundersökning hos Synsam Vällingby

Du kan göra en ögonhälsoundersökning hos oss på Synsam i Vällingby för att kontrollera din ögonhälsa. Våra optiker undersöker hela ögat ...

Karta - Vällingbyplan 9, Vällingby

14:07 - 25 mar, 2020 skrev: