Logo Vaccinationsgruppen Vällingby

Vaccinationsgruppen Vällingby - Vällingby, Stockholm

• Är du spruträdd? Det gör inget! Du är inte ensam, och vi har stor vana vid att hantera detta. Kom förbi så förklarar vi närmare.

• Ska barnen vaccineras? Inga problem! Vi tillämpar en metod som gett oss mycket beröm av otaliga föräldrar, och lättade leenden från de små.

• Ska du resa långt bort till exotiska platser? Vad roligt! Vi står beredda att delge dig de absolut senaste rönen så att du har ett fullgott skydd under hela din vistelse.

Du kan antingen boka en tid via vår sajt, eller komma förbi på drop-in. För den mest uppdaterade informationen avseende öppettider och annat, vänligen besök vår websajt, www.sticka.se.

Varmt välkommen till Vaccinationsgruppen!

Informationen uppdaterades 22 november 2017 av Vården.se

Vällingby Läkarhus, Indalsbacken 1 - Visa på karta

• Måndag 09:00 - 16:00 Lunchstängt klockan 12-13.
  • Tisdag 09:00 - 18:30 Lunchstängt klockan 12-13.
  • Onsdag 09:00 - 16:00 Lunchstängt klockan 12-13.
  • Torsdag 09:00 - 18:30 Lunchstängt klockan 12-13.

Om Vaccinationsgruppen Vällingby

Vaccinationsgruppen är ett familjeföretag som funnits i över 25 år och som erbjuder vaccinationer inom alla områden, oavsett om du vill fylla på grundskyddet, ska ut och resa eller om du vill skydda dig mot influensa, livmoderhalscancer eller kanske TBE.

På deras sajt www.sticka.se, finns en vaccinationsguide som ger dig en fingervisning om vilka vacciner du behöver för ett visst resmål.

Var ligger Vaccinationsgruppen Vällingby?

Sedan ett antal år tillbaka sitter de i Vällingby Läkarhus nybyggda och fräscha lokaler, i samma byggnad som Apoteket.

Vaccinationsbuss (mobila vaccinationer)

Under våren och sommaren åker de runt i länet med sina bussar och vaccinerar mot TBE i samarbete med ICA och IKEA. Mer information om bussens schema etc hittar du på deras websajt, www.sticka.se.

Övriga behandlingar hos Vaccinationsgruppen Vällingby

• Vaccination TBE

fr. 320 kr Barn 320 kr/dos, vuxna 350 kr/dos.

På Vaccinationsgruppen Vällingby kan vi vaccinera dig mot TBE som ger skydd mot fästingburen hjärnhinneinflammation. Vaccinet rekommender... Läs mer

• Vaccination mot influensa

200 kr per dos

Vaccinationsgruppen Vällingby kan vaccinera dig mot influensa. Vad innehåller vaccinet? Vaccinet mot influensa brukar innehålla tre ol... Läs mer

• Vaccination mot semestermage

265 kr

Hos Vaccinationsgruppen Vällingby kan vi hjälpa till att vaccinera dig mot semestermage. Drickbart vaccin Vi erbjuder drickbart vaccin... Läs mer

Karta - Vällingby Läkarhus, Indalsbacken 1

• 10:42 - 07 apr, 2016 skrev:

Alltid så trevliga och hjälpsamma när man kommer dit. Bra på att hantera barnen. Kunniga.

• 12:10 - 29 jan, 2016