4.81

Irmaries Hälsorum - Medicinsk fotvård i Uppsala

Kungsängsgatan 21A, Uppsala

Irmaries Hälsorum - Medicinsk fotvård i Uppsala

Välkommen till Irmaries Hälsorum - Medicinsk fotvård i Uppsala!

På Kungsängsgatan 21 A hittar du Irmaries Hälsorum där du kan boka medicinsk fotvård i Uppsala. Här kan du både få hjälp med avancerad fotvård och en stunds skön avkoppling. Vi finns här för dig när du bäst behöver det!

Det här kan vi hjälpa dig med

Hos Irmaries Hälsorum kan du få hjälp med de flesta besvär från fötterna! Vanliga anledningar att vända sig till oss är:

• Nageltrång
  • Vårtor
  • Hälsprickor
  • Liktorn
  • Förhårdnader

Vi som jobbar med medicinsk fotvård på mottagningen

Irmaries Hälsorum drivs av Marie Kjellman och till sin hjälp har hon Annica Olesäter, som jobbat på mottagningen sedan 2016. Vi är båda utbildade Medicinska Fotterapeuter från Axelsons Gymnastiska Institut, och kan hjälpa dig med behandling och råd kring olika fotbesvär.

Varmt välkommen att boka tid redan idag hos Irmaries Hälsorum - Medicinsk fotvård i Uppsala!

Informationen uppdaterades 10:44 - 25 nov, 2020

Nagelvård hos Irmaries Hälsorum - Medicinsk fotvård i Uppsala

Hos Irmaries Hälsorum - Medicinsk fotvård i Uppsala, kan du få hjälp med nagelvård.

Det här ingår i nagelvård

Vid nagelvård brukar vi rensa, klippa och slipa dina naglar, men vi anpassar alltid behandlingen efter dina önskemål och behov. Om du till exempel har besvär som förtjockade tånaglar eller nageltrång kan vi också hjälpa dig med detta under behandlingen.

Skillnaden mellan nagelvård och pedikyr

Nagelvård är en behandling som på många sätt liknar pedikyr, men har snarare ett medicinskt syfte. Behandlingen utförs av en medicinsk fotvårdare och tar hand om dina naglar för att de ska må bra och slippa framtida besvär. Fokus ligger inte i första hand på estetik, även om naglarna kan bli fina av behandlingen. Har du några frågor om nagelvård kan du alltid kontakta oss för rådgivning.

Boka din tid för nagelvård redan idag hos Irmaries Hälsorum - Medicinsk fotvård i Uppsala!

Medicinsk fotvård
hos Irmaries Hälsorum - Medicinsk fotvård i Uppsala

Du kan boka medicinsk fotvård hos oss på Irmaries Hälsorum - Medicinsk fotvård i Uppsala. Medicinsk fotvård för dina fötter Inom medic...

Behandling av nageltrång
hos Irmaries Hälsorum - Medicinsk fotvård i Uppsala

Vi på Irmaries Hälsorum - Medicinsk fotvård i Uppsala kan hjälpa dig som har nageltrång. Vad beror nageltrång på? Att få nageltrång ä...

Behandling av vårtor
hos Irmaries Hälsorum - Medicinsk fotvård i Uppsala

Vi på Irmaries Hälsorum - Medicinsk fotvård i Uppsala kan hjälpa dig att behandla dina vårtor. Hur får man vårtor? Vårtor orsakas av ...

Behandling av sprickor i hälen
hos Irmaries Hälsorum - Medicinsk fotvård i Uppsala

Hos Irmaries Hälsorum - Medicinsk fotvård i Uppsala erbjuder vi behandling vid hälsprickor. Hälsprickor kan vara smärtsamt När huden p...

4.81 / 5

11 okt, 2020 Gun E. skrev:

11 okt, 2020 Lars S. skrev:

Behandlingarna är alldeles utmärkta. Får man någon gång ett akut problem kan man oftast få hjälp samma eller nästa dag. Allra bäst är dock den trevliga personalen.

7 okt, 2020 Anita B. skrev:

7 okt, 2020 Bengt W. skrev: