Skaffa glasögon hos Synsam Uppsala Gränby

Marknadsgatan 1, Gränbystaden, Uppsala - Visa på karta

• Måndag - Söndag 10:00 - 20:00

Skaffa glasögon

Korrigera ditt synfel med glasögon

Glasögon är en metod för att korrigera olika typer av synfel. Hos våra legitimerade optiker kan du få hjälp med att hitta rätt styrka för just dig. När du kommer till oss gör vi olika mätningar och du får svara på frågor om din ögonhälsa. Om vi konstaterar att du har något synfel som behöver korrigeras, hjälper vi dig naturligtvis genom hela processen med att skaffa glasögon.

Skaffa glasögon utifrån dina behov

Vi på Synsam erbjuder ett brett utbud av glasögonbågar från flera olika märken, och hjälper dig att hitta rätt par för dig. När du köper dina glasögon hos oss täcks du automatiskt av vår olycksgaranti. Det innebär att vi ersätter eller reparerar glasögonen om de skadas under det första året. Vi erbjuder också möjligheten att hyra dina glasögon, genom abonnemanget Synsam Lifestyle. Det innebär att du får tre olika av glasögon som du betalar en fast månadskostnad för.

Välkommen till Synsam Uppsala Gränby, så hjälper vi dig att hitta glasögon som passar dig!

Informationen uppdaterades 03 mars 2020 av Vården.se

Om Synsam Uppsala Gränby

Välkommen till Synsam Uppsala Gränby!

Behöver du hjälp med att skaffa glasögon eller linser? Då är du välkommen till vår välsorterade butik i Gränbystaden, Uppsala. Här kan våra legitimerade optiker hjälpa dig med olika sorters synundersökningar. Du hittar glasögon, linser och tillbehör från välkända märken hos oss, och självklart hjälper vi både dig som behöver skaffa glasögon för första gången eller dig som bara vill uppdatera din stil.

Vi erbjuder syntest hos legitimerade optiker

Hos Synsam Uppsala Gränby får du träffa legitimerade optiker som kan hjälpa dig med olika synundersökningar, om du till exempel:

• Vill skaffa linser
  • Vill skaffa glasögon
  • Ofta har problem med trötta ögon

Vi välkomnar både gamla och unga till vår butik, och hjälper dig utifrån dina unika behov och önskemål.

Vi hjälper dig att hitta rätt glasögon

Hos oss på Synsam Uppsala Gränby hittar du bågar från ett stort antal märken, för att du ska hitta rätt glasögon för dig. Du hittar även linsvätska, solglasögon och andra tillbehör i vår butik. Skulle du vilja hyra dina glasögon? Det kan du göra genom vårt abonnemang Synsam Lifestyle.

Synsam följer upp under det första året

Det kan hända mycket på ett år! Vi finns då som ett stöd för dig, även efter att vi undersökt dig och du fått dina glasögon eller linser. Om de skulle de gå sönder inom de första 365 dagarna täcks du av vår kostnadsfria olycksgaranti. I så fall reparerar vi eller byter ut dem åt dig. Skulle du upptäcka att du får ytterligare försämrad syn inom det första året får du självklart komma tillbaka till oss för en ny synundersökning, utan någon extra kostnad.

Boka en tid hos oss på Synsam Uppsala Gränby!

Informationen uppdaterades 03 mars 2020 av Vården.se

Behandlingar hos Synsam Uppsala Gränby

Synundersökning hos Synsam Uppsala Gränby

Boka en synundersökning hos någon av våra legitimerade optiker på Synsam Uppsala Gränby. Därför är det bra att undersöka sina ögon Upp...

Skaffa glasögon hos Synsam Uppsala Gränby

Behöver du skaffa glasögon? Då kan du få hjälp hos oss på Synsam Uppsala Gränby i Gränbystaden. Korrigera ditt synfel med glasögon Gla...

Skaffa linser hos Synsam Uppsala Gränby

Vi på Synsam Uppsala Gränby kan hjälpa dig som vill skaffa linser. Det kan vara ett bra alternativ om du har synfel men inte kan eller vill ...

Karta - Marknadsgatan 1, Gränbystaden, Uppsala