Skaffa linser hos Synsam Uppsala Sysslomansgatan

Sysslomansgatan 6, Uppsala - Visa på karta

Skaffa linser

Har du ett synfel, men kan eller vill inte ha glasögon? Då är linser ett bra alternativ. Låt oss på Synsam Uppsala Sysslomansgatan hjälpa dig!

Hur skaffar man linser?

Vid ett besök hos någon av våra legitimerade optiker gör vi en grundlig undersökning för att kolla ögonhälsan och bedöma om du har ett synfel som behöver korrigeras. Om du har ett synfel är det optikerns uppgift att säkerställa den styrka du behöver på dina linser. När vi anpassar dem har vi dina ögon och behov i åtanke. Vi på Synsam ger dig råd i hur du ska hantera linserna, och hur du bäst tar hand om dem.

Hitta dina linser hos oss på Synsam Uppsala Sysslomansgatan. Välkommen!

Informationen uppdaterades 05 juni 2020 av Vården.se

Om Synsam Uppsala Sysslomansgatan

Välkommen till Synsam Uppsala Sysslomansgatan!

I vår välsorterade butik på Sysslomansgatan 6 i Uppsala kan du få hjälp med allt från olika sorters synundersökningar till bågar, glasögon, eller linser. Våra legitimerade optiker hjälper både dig som behöver skaffa glasögon för första gången och dig som haft glasögon ett tag och exempelvis vill byta dina bågar.

Undersök din syn hos någon av våra optiker

Du hittar legitimerade optiker hos oss på Synsam Uppsala Sysslomansgatan, som kan utföra ett flertal olika syntest för att hjälpa dig. Det kan vara aktuellt:

• Om du har svårt att se på olika avstånd
  • Ifall du besväras av återkommande huvudvärk
  • Ifall du ofta upplever problem med trötta ögon
  • Om du vill skaffa linser
  • Om du vill skaffa glasögon
  • Ifall du ska ta körkort

Vi ser till att du får rätt hjälp utifrån just dina problem - både unga och gamla är välkomna!

Skaffa nya glasögon hos Synsam Uppsala Sysslomansgatan

Vi på Synsam har ett stort urval av bågar från många olika märken, och våra rådgivare är där för att hjälpa dig hitta rätt glasögon för just dig. Du kan även hyra dina glasögon hos oss, genom vårt abonnemang Synsam Lifestyle. Därtill hittar du solglasögon, linsvätska och tillbehör i vår butik.

Vår olycksgaranti för dina glasögon

När du köper glasögon hos oss täcks de av vår kostnadsfria olycksgaranti, vilket betyder att om glasögonen skulle gå sönder inom de första 365 dagarna så reparerar vi eller byter ut dem åt dig. Ifall du tycker att du fått sämre syn inom det första året så får du boka en ny synundersökning hos oss på Synsam Uppsala Sysslomansgatan - utan extra kostnad såklart.

Välkommen till oss på Synsam Uppsala Sysslomansgatan!

Informationen uppdaterades 05 juni 2020 av Vården.se

Behandlingar hos Synsam Uppsala Sysslomansgatan

Synundersökning hos Synsam Uppsala Sysslomansgatan

Boka en tid hos någon av våra legitimerade optiker på Synsam på Sysslomansgatan 6 för att undersöka din syn. Vi undersöker ditt öga Ha...

Skaffa glasögon hos Synsam Uppsala Sysslomansgatan

Tror du att du kanske behöver glasögon? Då är du varmt välkommen till Synsam Uppsala Sysslomansgatan. Glasögon hjälper till att korrigera...

Skaffa linser hos Synsam Uppsala Sysslomansgatan

Har du ett synfel, men kan eller vill inte ha glasögon? Då är linser ett bra alternativ. Låt oss på Synsam Uppsala Sysslomansgatan hjälpa di...

Karta - Sysslomansgatan 6, Uppsala