1/3
Öppet idag från 10:00

Synsam Uppsala Sysslomansgatan

Sysslomansgatan 6, Uppsala

Synsam Uppsala Sysslomansgatan

Välkommen till Synsam Uppsala Sysslomansgatan!

I vår välsorterade butik på Sysslomansgatan 6 i Uppsala kan du få hjälp med allt från olika sorters synundersökningar till bågar, glasögon, eller linser. Våra legitimerade optiker hjälper både dig som behöver skaffa glasögon för första gången och dig som haft glasögon ett tag och exempelvis vill byta dina bågar.

Undersök din syn hos någon av våra optiker

Du hittar legitimerade optiker hos oss på Synsam Uppsala Sysslomansgatan, som kan utföra ett flertal olika syntest för att hjälpa dig. Det kan vara aktuellt:

• Om du har svårt att se på olika avstånd
  • Ifall du besväras av återkommande huvudvärk
  • Ifall du ofta upplever problem med trötta ögon
  • Om du vill skaffa linser
  • Om du vill skaffa glasögon
  • Ifall du ska ta körkort

Vi ser till att du får rätt hjälp utifrån just dina problem - både unga och gamla är välkomna!

Skaffa nya glasögon hos Synsam Uppsala Sysslomansgatan

Vi på Synsam har ett stort urval av bågar från många olika märken, och våra rådgivare är där för att hjälpa dig hitta rätt glasögon för just dig. Du kan även hyra dina glasögon hos oss, genom vårt abonnemang Synsam Lifestyle. Därtill hittar du solglasögon, linsvätska och tillbehör i vår butik.

Vår olycksgaranti för dina glasögon

När du köper glasögon hos oss täcks de av vår kostnadsfria olycksgaranti, vilket betyder att om glasögonen skulle gå sönder inom de första 365 dagarna så reparerar vi eller byter ut dem åt dig. Ifall du tycker att du fått sämre syn inom det första året så får du boka en ny synundersökning hos oss på Synsam Uppsala Sysslomansgatan - utan extra kostnad såklart.

Välkommen till oss på Synsam Uppsala Sysslomansgatan!

Informationen uppdaterades 15:11 - 6 okt, 2020

Skaffa glasögon hos Synsam Uppsala Sysslomansgatan

Pris från: 199 kr

Tror du att du kanske behöver glasögon? Då är du varmt välkommen till Synsam Uppsala Sysslomansgatan.

Glasögon hjälper till att korrigera synfel

Om du har problem med synen och misstänker att du är i behov av glasögon går det bra att träffa en av våra optiker. Då får du svara på frågor om din ögonhälsa och olika tester utförs. Visar det sig att du behöver glasögon, hjälper optikern dig med justeringarna för att hitta rätt styrka på glasögonen.

Vi har flexibla lösningar för dina glasögon

Hos oss hittar du bågar från många olika märken, och vi kan hjälpa dig att hitta rätt par för dig. Väljer du att köpa glasögon hos oss täcks du dessutom av vår olycksgaranti, vilket innebär att vi reparerar eller ersätter dina glasögon om de skadas inom de första 365 dagarna. Vill du hellre hyra dina glasögon? Då kan vårt abonnemang Synsam Lifestyle vara något för dig. I abonnemanget får du tre olika typer glasögon som du betalar en fast månadskostnad för.

Hos Synsam Uppsala Sysslomansgatan kan vi hitta glasögonen som passar dig!

Synundersökning
hos Synsam Uppsala Sysslomansgatan

Boka en tid hos någon av våra legitimerade optiker på Synsam på Sysslomansgatan 6 för att undersöka din syn. Vi undersöker ditt öga Ha...

Pris från: 199 kr

Skaffa linser
hos Synsam Uppsala Sysslomansgatan

Har du ett synfel, men kan eller vill inte ha glasögon? Då är linser ett bra alternativ. Låt oss på Synsam Uppsala Sysslomansgatan hjälpa di...

Pris från: 549 kr

Lördag : 10:00 - 16:00