Skaffa linser hos Synsam Uppsala Trend

Dragarbrunnsgatan 31, Uppsala - Visa på karta

Skaffa linser

Linser är en av flera metoder för att korrigera synfel och kan fungera bra för dig som inte vill eller kan använda glasögon. Vi på Synsam Uppsala Trend kan hjälpa dig att skaffa linser!

Linser som passar just dig

För att hitta rätt lösning för just dig får du alltid börja med att göra en synundersökning hos våra legitimerade optiker. Med hjälp av olika mätningar kan de konstatera om du har ett synfel som behöver korrigeras, och vilken styrka som är lämplig för linserna. De anpassas sedan efter dig och vi hjälper dig med rådgivning kring hur du sätter i och tar ut linserna, hur du ska hantera dem och hur du sköter om dem på bästa sätt.

Välkommen att boka tid hos oss på Synsam Uppsala Trend!

Informationen uppdaterades 05 juni 2020 av Vården.se

Om Synsam Uppsala Trend

Välkommen till Synsam Uppsala Trend!

Du hittar vår välsorterade butik på Dragarbrunnsgatan 31 i Uppsala. Här kan du få hjälp med olika sorters synundersökningar av legitimerade optiker. Vi erbjuder glasögon, linser och tillbehör från välkända märken, och kan hjälpa både dig som behöver skaffa glasögon för första gången och dig som bara vill uppdatera din stil.

Våra optiker undersöker din syn

Hos Synsam Uppsala Trend hittar du legitimerade optiker med lång erfarenhet, som kan hjälpa dig med ett flertal olika syntest. Det kan till exempel vara aktuellt om du:

• Ofta har problem med trötta ögon
  • Vill skaffa linser
  • Vill skaffa glasögon

Våra glasögon

Hos oss på Synsam Uppsala Trend finns ett stort urval av bågar från ett stort antal märken, och vi hjälper dig hitta rätt glasögon för just dig. Du kan också hyra dina glasögon, genom vårt abonnemang Synsam Lifestyle. Behöver du solglasögon, linsvätska eller andra tillbehör hittar du det i vår butik.

Du kan känna dig trygg hos oss

Tveka inte att boka en tid hos Synsam Uppsala Trend på Dragarbrunnsgatan 31 redan idag!

Informationen uppdaterades 05 juni 2020 av Vården.se

Behandlingar hos Synsam Uppsala Trend

Synundersökning hos Synsam Uppsala Trend

Boka en synundersökning hos en av våra legitimerade optiker på Synsam Uppsala Trend. Undersökning av ögat Om du upplever att du har pr...

Skaffa glasögon hos Synsam Uppsala Trend

Dags att skaffa glasögon? Varmt välkommen till Synsam Uppsala Trend! Glasögon kan rätta till ditt synfel Har du under en tid känt av p...

Skaffa linser hos Synsam Uppsala Trend

Karta - Dragarbrunnsgatan 31, Uppsala