Gynekolog hos Centrumkliniken i Uppsala

• Tyngdkänsla/oro för framfall

• Cellförändringar

• Preventivmedelsrådgivning

• urinvägsbesvär

• Kontroll efter genomgången behandling för gynekologisk cancer eller gynekologisk hälsokontroll inkluderande ultraljud.

Vi har avtal med Region Uppsala, samma priser och villkor gäller. Vi har inget remisstvång och har du behov av operation kan vi remittera dig till rätt vårdinstans.

Välkommen att boka tid hos oss!

Informationen uppdaterades 13 december 2019 av Vården.se

Om Centrumkliniken

4,9

Välkommen till Centrumkliniken i Uppsala!

Centrumkliniken i Uppsala är ett modernt vårdkoncept som tillhör samma koncern som den digitala vårdgivaren Doktor.se. Vi är lokaliserade i hjärtat av Uppsala i fräscha och mysiga lokaler. Vår verksamhet drivs med hög tillgänglighet, kompetens med fokus på personliga relationer och närhet. Vi arbetar både med vård och förebyggande insatser.

Vi har avtal med Region Uppsala, samma priser och villkor gäller.

Vi erbjuder dig en bred kompetens

Förutom läkare med specialistkompetens i allmänmedicin innefattas även specialistsjuksköterskor inom astma/KOL, diabetes- och distriktssjukvård. Vi har också sjukgymnaster, dietist, kurator, psykolog, ögonläkare och specialiserade gynekologer. Här finns även lab för provtagning samt ett nytt gym för sjukgymnastik.

Vi vill göra det enkelt och erbjuda dig allt under samma tak.

Kontakta oss för att boka en tid!

Informationen uppdaterades 13 december 2019 av Vården.se

Behandlingar hos Centrumkliniken

Sjukgymnastbehandling hos Centrumkliniken i Uppsala

150 kr

Sjukgymnastik/fysioterapi genomförs för att underhålla eller få tillbaka, rehabilitera, och möjliggöra bästa rörelseförmåga för att uppnå et...

Vaccination hos Centrumkliniken i Uppsala

På Centrumkliniken kan du vaccinera dig mot säsongsinfluensan och TBE. Kontakta oss för mer information och tidsbokning. Vad innebär det ...

Gynekolog hos Centrumkliniken i Uppsala

330 kr

Vi utför utredning och behandling av de flesta gynekologiska besvär. Det kan exempelvis vara: Blödningsrubbningar Problem i tidig gra...

Husläkarbesök hos Centrumkliniken i Uppsala

Vårdcentralen är den första instansen inom sjukvård i Sverige och det är till vårdcentralen du i första hand bör söka dig vid sjukdom. C...

Ögonläkare hos Centrumkliniken i Uppsala

330 kr

Här på Centrumkliniken finns erfarna ögonläkare, en ortoptist och ögonplastikkirurger. Vi har avtal med Region Uppsala vilket innebär samma ...

Karta - Bredgränd 18, Uppsala

4,9

18:46 - 24 sep, 2019 skrev:

Tack för väldigt gott mottagande. Otroligt bra bemötande fast jag kom från annan region. Snabbt återbesök och trevlig å bra ögonläkare åxå väldigt duktig, Tavosian heter hon. Syns ingenting efter op.

04:05 - 12 maj, 2019

17:14 - 21 dec, 2017 skrev:

Mycket bra och förtroendefullt mottagande av
Dr Katarina Lindborg

21:27 - 06 dec, 2017 skrev:

Jag var hos Axel Rhenman och fick ett fantastiskt bemötande, har rekommenderat Axel till alla jag känner!

16:51 - 30 aug, 2017 skrev:

Kände mig väl omhändertagen under läkarbesöket. Läkaren lyssnade uppmärksamt och var förtroendeingivande.

08:37 - 21 aug, 2017

15:03 - 05 apr, 2017 skrev:

Gynekologen Katarina är fantastisk och bryr sig verkligen om sina patienter. Empatisk, kunnig och lugn. Tack!

12:05 - 24 feb, 2017 skrev:

Blev så väl omhändertagen. Läkaren Katarina var så kunnig, förklarade så noga om allt och var en mjuk och omvårdnaden läkare. Jag kommer att rekommendera mina vänner att besöka Centrumkliniken när de behöver vård.

15:11 - 10 jan, 2017

23:23 - 11 sep, 2014 skrev:

Bra bemötande av alla från tjejerna i receptionen till alla behandlare. Aldrig känt mig så sedd och omhändertagen inom vården förr. Tack för att ni finns o bryr er.

13:22 - 05 maj, 2014