• 010 - 888 54 07

Hörseltest online hos Audika Dragarbrunnsgatan i Uppsala

Dragarbrunnsgatan 15, Uppsala - Visa på karta

• Lunchstängt 12.00-12.30

Hörseltest online

Audika erbjuder hörseltest online, för dig som är nyfiken på hur du hör. Testet går snabbt att göra och ger dig en indikation på om du bör boka tid för en mer utförlig undersökning hos en hörselklinik.

Det är enkelt att göra ett hörseltest online

Vårt online-test består av tre delar: självutvärderingsfrågor, tontest och lyssningstest. Du får svara på frågor om hur du upplever din hörsel och göra ett tontest, och avslutningsvis göra ett lyssningstest med mycket bakgrundsljud. Det tar bara några minuter att genomföra testet och du får resultaten med en gång.

Testet ersätter aldrig en komplett hörselundersökning

Vårt test passar framför allt dig som inte har testat hörseln tidigare, eftersom det endast ger en första indikation på hur du hör. Ett hörseltest som du gör online kan inte ersätta en komplett hörselundersökning, utan är till för att hjälpa dig avgöra om det är dags att boka tid hos en legitimerad audionom.

Välkommen att kontakta Audika Dragarbrunnsgatan i Uppsala om du har frågor eller vill boka tid för en komplett hörselundersökning!

Informationen uppdaterades 01 juli 2020 av Vården.se

Om Audika Dragarbrunnsgatan

På Dragarbrunnsgatan i Uppsala hittar du en av Audikas många hörselkliniker. Här kan du bland annat få hjälp med:

Vi på Audika tycker att alla detaljer i livet är värda att höra

För oss finns det inga kompromisser – vi vill att du ska nå din fulla hörselpotential. Vi arbetar efter att varje person är unik och har enskilda behov. Våra legitimerade audionomer är experter på hörsel och hjälper dig att höra bättre.

Audika Dragarbrunnsgatan hjälper dig med hela din hörselrehabilitering

Hos oss på Audika kan du få hjälp med att testa din hörsel, prova ut hörapparat, prova ut arbetshjälpmedel och/eller prova ut individanpassade hörselskydd. Vi säljer också hörselprodukter som passar olika behov. Du kan handla på någon av våra kliniker eller online hos vår hörselbutik.se.

Testa din hörsel hos oss

Första steget mot en bättre hörsel är alltid ett hörseltest. Ett hörseltest hos Audika Dragarbrunnsgatan är helt kostnadsfritt och du behöver ingen remiss för att boka en tid. Mer information om hörseltest hittar du på vår hemsida.

Audika Dragarbrunnsgatan är auktoriserad av Region Uppsala

Vår hörselklinik på Dragarbrunnsgatan i Uppsala är auktoriserad inom primär hörselrehabilitering av Region Uppsala. Det betyder att Audika följer regionens regler, riktlinjer och eventuella subventioneringar av hörselhjälpmedel. Om du är 18 år eller äldre och har en lätt eller måttlig hörselnedsättning är du välkommen till oss. Vi hjälper dig med hela din hörselrehabilitering! Läs mer om oss på vår hemsida.

Aktuellt just nu

Vill du hålla koll på det senaste inom hörsel? Följ Audika på sociala medier!
Facebook YouTube

Informationen uppdaterades 01 juli 2020 av Vården.se

Behandlingar hos Audika Dragarbrunnsgatan

Hörseltest hos Audika Dragarbrunnsgatan i Uppsala

Ett hörseltest är alltid första steget mot bättre hörsel och vi på Audika Dragarbrunnsgatan kan hjälpa dig med det. Genom att kontrollera di...

Hörapparater hos Audika Dragarbrunnsgatan i Uppsala

Behöver du hörapparater? Då kan vi på Audika Dragarbrunnsgatan hjälpa dig! Hos oss hittar du ett brett sortiment från olika märken. Vi erbju...

Batterier till hörapparater hos Audika Dragarbrunnsgatan i Uppsala

Idag drivs alla hörapparater av batterier. Hos Audika Dragarbrunnsgatan i Uppsala kan du köpa batterier till de flesta hörapparater och du k...

Hörseltest online hos Audika Dragarbrunnsgatan i Uppsala

09:04 - 25 apr, 2019 skrev:

09:04 - 25 apr, 2019 skrev:

Väntetiden var lång

09:03 - 25 apr, 2019 skrev:

Jag är supernöjd med behandling och resultat.

09:03 - 25 apr, 2019 skrev: