• 010 - 888 54 07

Batterier till hörapparater hos Audika Upplands Väsby

Kyrkvägen 26, Upplands Väsby - Visa på karta

• Lunchstängt 12.00-12.30

Batterier till hörapparater

Idag drivs alla hörapparater av batterier. Hos oss på Audika i Upplands Väsby kan du köpa batterier till de flesta hörapparater och du kan även köpa batterier i vår webbshop www.hörselbutik.se. Vi erbjuder batterier till reducerade priser.

Nyhet! Nu erbjuder vi även laddningsbara batterier och batteriladdare. Fråga oss om dessa passar din modell av hörapparat!

För att spara på batterierna, kom ihåg att stänga av hörapparaten när den inte används!

Hur ofta behöver man byta batteri?

Ett batteri räcker 5-7 dagar om hörapparaten används dagligen. Du hör två ljudsignaler när det är dags att byta batteri, och ljudet upprepas tills batteriet tar slut och hörapparaten stängs av. Innan det sker hör du fyra ljudsignaler som indikerar att hörapparaten har slutat att fungera.

Välkommen att köpa nya batterier till hörapparater hos oss på www.hörselbutik.se!

Informationen uppdaterades 01 juli 2020 av Vården.se

Om Audika Upplands Väsby

4,6

Välkommen till Audikas hörselklinik på Kyrkvägen i Upplands Väsby! Vad behöver du hjälp med?

Vi på Audika tycker att alla detaljer i livet är värda att höra

För oss finns det inga kompromisser – vi vill att du ska nå din fulla hörselpotential. Vi arbetar efter att varje person är unik och har enskilda behov. Våra legitimerade audionomer är experter på hörsel och hjälper dig att höra bättre.

Det här kan du få hjälp med hos Audika Upplands Väsby

Hos oss på Audika kan du få hjälp med att testa din hörsel, prova ut hörapparat, prova ut arbetshjälpmedel och/eller prova ut individanpassade hörselskydd. Vi säljer också hörselprodukter som passar olika behov. Du kan handla på någon av våra kliniker eller online hos vår hörselbutik.se.

Hos oss kan du göra hörseltest

Första steget mot en bättre hörsel är alltid ett hörseltest. Ett hörseltest kostar 100 kr (frikort gäller) och du behöver ingen remiss för att boka en tid hos Audika Upplands Väsby. Du kan läsa mer om hörseltest på vår hemsida.

Audika Upplands Väsby är auktoriserad av Region Stockholm

Vår hörselklinik på Kyrkvägen i Upplands Väsby är auktoriserad av Region Stockholm inom primär hörselrehabilitering. Det betyder att Audika följer regionens regler, riktlinjer och eventuella subventioneringar av hörselhjälpmedel. Om du är 18 år eller äldre och har en lätt eller måttlig hörselnedsättning är du välkommen till oss. Vi hjälper dig med hela din hörselrehabilitering! Läs mer om oss på vår hemsida.

Aktuellt just nu

Följ Audika på sociala medier!
Facebook YouTube

Informationen uppdaterades 01 juli 2020 av Vården.se

Behandlingar hos Audika Upplands Väsby

Hörseltest hos Audika Upplands Väsby

Upplever du tecken på nedsatt hörsel, som till exempel att det är svårt att följa med i konversationer när många pratar samtidigt? Då kan vi...

Hörapparater hos Audika Upplands Väsby

Vi på Audika Upplands Väsby erbjuder smarta hörapparater anpassade efter ditt liv, dina behov och din livssituation. Hos oss hittar du olika...

Batterier till hörapparater hos Audika Upplands Väsby

Hörseltest online hos Audika Upplands Väsby

På Audikas hemsida kan du testa din hörsel online. Det kan vara lämpligt för dig som aldrig gjort ett hörseltest tidigare, och vill få en in...

Karta - Kyrkvägen 26, Upplands Väsby

4,6

22:24 - 02 jul, 2020 skrev:

Jättebra! Bra och tydlig service. Bemötandet var även det bra. Har fått hörapparater jag är mycket nöjd med. Tack Audika!

14:18 - 25 maj, 2020 skrev:

Lämnade in min trasiga Oticon för reparation inom garantitiden- skulle ta 5 dagar- ingen möjlighet att få information om reparationen- svårt att få kontakt med vederbörande. Undermålig kundservice

2,5

08:17 - 23 aug, 2019 skrev:

Jätte trevliga personal. Bra service. Mycket bra bemötande av personalen.

09:24 - 12 mar, 2019

09:20 - 06 nov, 2018 skrev: