1/5
4.96

Åderbråcksspecialisterna Narva Kirurg Center, Umeå

Storgatan 28C, Umeå

Åderbråcksspecialisterna Narva Kirurg Center, Umeå

Välkommen till Åderbråcksspecialisterna Narva Kirurg Center i Umeå!

Från och med september 2019 har vi utvidgat verksamheten till Umeå, och våra erfarna och kunniga kärlkirurger kan nu erbjuda samma förstklassiga vård här uppe i norr som på kliniken i Stockholm.

Det här kan vi hjälpa dig med

Vi erbjuder inte endast behandlingar för åderbråck och ådernät, utan tar oss även an besvär med ytliga ådror på händer och dekolletage. Vi utgår alltid från dig och din specifika situation för att uppnå ett smidigt, säkert och lyckat resultat.

Vi samarbetar med Husläkarna Hälsocentral och på vår mottagning i de fräscha lokalerna på Storgatan 28C kan vi erbjuda både undersökning och behandling.

Varmt välkommen till oss på Åderbråcksspecialisterna Umeå!

Informationen uppdaterades 16:18 - 27 maj, 2020

Behandling av ådernät hos Åderbråcksspecialisterna Narva Kirurg Center, Umeå

Åderbråcksspecialisterna Narva Kirurg Center Umeå är experter på ådernät, och kan med säker och välbeprövad metod hjälpa just dig!

Vad är ådernät och varför uppstår det?

Till skillnad mot vad många kanske tror, är ådernät och åderbråck två helt olika saker. Ådernät är spindelliknande, röda- eller blåaktiga blodkärl i hudens yttre lager som kan uppstå av orsaker som hormonförändringar, graviditet, övervikt eller åderbråck. Ådernät kan uppstå på hela kroppen, men främst på benen.

Hur behandlas ådernät?

Någon av våra erfarna och kunniga kirurger tar hand om dig genom hela behandlingsprocessen. Metoden vi använder bygger på injicering av ett så kallat kärlretande medel vid namn Aethoxysclerol, som gör att ådernäten bleks och till slut skrumpnar ihop. Ett slutresultat får man först efter 3–4 veckor. I vissa fall krävs flera behandlingar för att uppnå det bästa resultatet.

Välkommen att kontakta Åderbråcksspecialisterna Narva Kirurg Center Umeå om du har ytterligare frågor eller vill boka tid för behandling av ådernät!

Åderbråck
hos Åderbråcksspecialisterna Narva Kirurg Center, Umeå

Besväras du av åderbråck? Då kan vi på Åderbråcksspecialisterna Narva Kirurg Center i Umeå hjälpa dig! Vad innebär åderbråck? Vidgade ...

Åderbråcksoperation
hos Åderbråcksspecialisterna Narva Kirurg Center, Umeå

Åderbråcksspecialisterna Narva Kirurg Center i Umeå kan hjälpa dig som behöver åderbråcksbehandling! Vad är åderbråck? Enkelt förklara...

Ytliga ådror på händer och dekolletage
hos Åderbråcksspecialisterna Narva Kirurg Center, Umeå

Besväras du av ytliga ådror på händer eller dekolletage kan du få hjälp hos oss på Åderbråcksspecialisterna Narva Kirurg Center i Umeå! S...

4.96 / 5

17 nov, 2020 Bo R. skrev:

Professionelt och kunnigt bemötande av alla parter, samt snabb och effektiv behandling😀

19 maj, 2020 Marie F. skrev:

28 apr, 2020 Maria E. skrev:

Det kändes lugnt och tryggt att vända sig till Narva. Fint och tryggt bemötande av kunnig och professionell personal.

28 jan, 2020 Eva M. skrev:

28 jan, 2020 Helena S. skrev:

Blev så väl emottagen och omskött, från första samtalet å bokning av tid till det var dags,så gullig sköterska Gabriella och Stefan som tog bort mina åderbråck. Detta var mitt andra besök då det behövde komplettetas.Kan varmt rekomendera narva kirurg.