• 0321-102 34

Skaffa linser hos Synsam Ulricehamn

Storgatan 22, Ulricehamn - Visa på karta

Skaffa linser

Linser är en av flera metoder för att korrigera synfel och kan fungera bra för dig som inte vill eller kan använda glasögon. Vi på Synsam Ulricehamn kan hjälpa dig att skaffa linser!

Linser som passar just dig

För att hitta rätt lösning för just dig får du alltid börja med att göra en synundersökning hos våra legitimerade optiker. Med hjälp av olika mätningar kan de konstatera om du har ett synfel som behöver korrigeras, och vilken styrka som är lämplig för linserna. De anpassas sedan efter dig och vi hjälper dig med rådgivning kring hur du sätter i och tar ut linserna, hur du ska hantera dem och hur du sköter om dem på bästa sätt.

Välkommen att boka tid hos oss på Synsam i Ulricehamn!

Informationen uppdaterades 17 februari 2020 av Vården.se

Om Synsam Ulricehamn

Varmt välkommen till optikerna på Synsam Ulricehamn!

I Ulricehamn hittar du vår välsorterade Synsambutik på Storgatan 22. Våra legitimerade optiker finns här för att hjälpa dig med olika sorters synundersökningar, samt att hitta glasögon, linser eller andra tillbehör som du behöver. Ska du skaffa glasögon för första gången eller vill du bara uppdatera din stil? Vi på Synsam finns här för dig!

Ta hjälp av våra optiker

Hos Synsam Ulricehamn hittar du legitimerade optiker med lång erfarenhet, som kan hjälpa dig med ett flertal olika syntest. Det kan gälla för olika situationer, till exempel:

• Du har svårt att se på olika avstånd
  • Du besväras av återkommande huvudvärk
  • Du upplever ofta problem med trötta ögon
  • Du vill skaffa linser
  • Du vill skaffa glasögon
  • Du ska ta körkort

Skaffa glasögon enkelt hos oss på Synsam Ulricehamn

Hos oss kan du:

• hitta bågar från ett stort antal märken
  • hitta solglasögon, linsvätska samt olika tillbehör
  • hyra dina glasögon genom vårt abonnemang Synsam Lifestyle

Vi finns här för dig under hela första året

Efter att vi har undersökt dig och du fått dina glasögon och/eller linser, kan mycket hända på ett år. Då finns vi på Synsam här som stöd. Skulle dina glasögon gå sönder inom de första 365 dagarna täcks du av vår kostnadsfria olycksgaranti, och vi reparerar eller byter ut dem åt dig. Märker du att din syn blivit försämrad under året får du självklart boka en ny synundersökning hos oss, utan extra kostnad.

Boka tid hos våra optiker på Synsam i Ulricehamn!

Informationen uppdaterades 17 februari 2020 av Vården.se

Behandlingar hos Synsam Ulricehamn

Synundersökning hos Synsam Ulricehamn

Träffa en av våra legitimerade optiker på Synsam Ulricehamn för en synundersökning. Våra optiker kontrollerar ditt öga Har du känt att...

Skaffa glasögon hos Synsam Ulricehamn

Om du behöver skaffa glasögon är du varmt välkommen till Synsam i Ulricehamn. Glasögon korrigerar synfel Om du upplever problem med s...

Skaffa linser hos Synsam Ulricehamn

Karta - Storgatan 22, Ulricehamn