1/4
Öppet i morgon från 08:00

TandanLaget - Tandläkare Thomas Swenne

Jönköpingsvägen 37, Ulricehamn

TandanLaget - Tandläkare Thomas Swenne

Centralt beläget i Ulricehamn bedriver vi TandanLaget. Jag har varit verksam legitimerad tandläkare sedan 1984 och efter en period på Folktandvården öppnade jag min första mottagning i Ulricehamn. Sedan 2011 huserar vi på den nuvarande mottagningen och totalt är vi ett team på fem personer.

TandanLaget arbetar med Qulan - ett ledningssystem för kvalitet, patientsäkerhet och miljö vilket ger dig en trygg tandvård som är uppbyggd utifrån de bästa förutsättningarna för hög kvalitet och en välutvecklad verksamhet.

Återkommande patienter

TandanLaget har många trogna patienter, en del av dem har återkommit i hela 27 år. Totalt tar vi emot nästan 2300 patienter varje år. Ambitionen är att bedriva en mottagning där alla patienter känner sig välkomna.

TandanLaget samarbetar med andra specialister och arbetar framförallt med förebyggande tandvård.

Välkommen till mig Thomas Swenne och mina medarbetare på TandanLaget!

Informationen uppdaterades 10:42 - 28 jan, 2019

Tandläkarundersökning hos TandanLaget - Tandläkare Thomas Swenne i Ulricehamn

Innan en tandläkarundersökning

Under tandläkarundersökningen

Om problem behöver åtgärdas

Välkommen till oss på TandanLaget!

Tandhygienistbehandling
hos TandanLaget - Tandläkare Thomas Swenne i Ulricehamn

Tandhygienisten jobbar framförallt preventivt, med andra ord så arbetar de med förebyggande munhälsa. Innan ett besök hos tandhygienist ...

Bettskena / Snarkskena
hos TandanLaget - Tandläkare Thomas Swenne i Ulricehamn

Om du vaknar upp med huvudvärk eller ömmande käkar kan det bero på att du biter ihop eller gnisslar med tänderna. Att gnissla betyder att...

Tandblekning

Tandimplantat
hos TandanLaget - Tandläkare Thomas Swenne i Ulricehamn

Vad innebär tandimplantat? Tandimplantat använder man sig av för att ersätta en eller flera förlorade tänder. Implantatet består av titan...

4.56 / 5

10 jun, 2019 Charles L. skrev:

29 nov, 2018 Ulla L. skrev:

9 feb, 2016 Matti skrev:

25 sep, 2013 Lennart skrev:

Är otroligt glad efter mitt besök den 25 sept. Resultatet blev långt över mina förväntningar. Efter 1 timmes arbete har mitt liv förändrats rejält. TACK

Måndag : 09:00 - 18:00
Tisdag - Torsdag : 08:00 - 17:00