Skaffa linser hos Synsam Tyresö

Marknadsgränd 17, Tyresö Centrum, Tyresö - Visa på karta

• Söndag 11:00 - 17:00

Skaffa linser

Hur gör du för att skaffa linser?

Boka ett besök hos oss på Synsam i Tyresö så undersöker någon av våra optiker din ögonhälsa. Vi gör alltid en grundlig undersökning för att se ifall du har ett synfel. Har du ett som vi kan korrigera, hjälper optikern dig att säkerställa den rätta styrkan för dina linser. Dessa anpassas självklart efter dina förutsättningar och behov. Du får tips och råd av oss om hur du hanterar dina linser, hur du sätter in och tar ut dem, samt hur de bäst sköts.

Hitta de bästa linserna för dina ögon - boka ett besök hos Synsam Tyresö idag!

Informationen uppdaterades 09 juni 2020 av Vården.se

Om Synsam Tyresö

Välkommen till oss på Synsam Tyresö!

I Tyresö Centrum hittar du vår välsorterade butik, där du kan hitta glasögon, linser och tillbehör från välkända märken. Du kan även boka olika sorters synundersökningar som genomförs av någon av våra legitimerade optiker. Vi finns här både för dig som ska skaffa glasögon för första gången och för dig som endast vill uppdatera din stil.

Synundersökning hos legitimerade optiker

Vi på Synsam Tyresö har lång erfarenhet och våra legitimerade optiker kan hjälpa dig med flera olika syntest. Det kan till exempel behövas när du:

• Vill skaffa linser
  • Vill skaffa glasögon
  • Ofta har problem med trötta ögon

Hos oss är både unga och gamla välkomna, och vi ser till att du får rätt hjälp utifrån dina behov.

Skaffa nya glasögon hos Synsam Tyresö

Vi på Synsam har ett stort urval av bågar från många olika märken, och våra rådgivare är där för att hjälpa dig hitta rätt glasögon för just dig. Du kan även hyra dina glasögon hos oss, genom vårt abonnemang Synsam Lifestyle. Därtill hittar du solglasögon, linsvätska och tillbehör i vår butik.

Du kan känna dig trygg hos oss

Tveka inte att boka en tid hos Synsam Tyresö i Tyresö Centrum redan idag!

Informationen uppdaterades 09 juni 2020 av Vården.se

Behandlingar hos Synsam Tyresö

Synundersökning hos Synsam Tyresö

Om du behöver skaffa glasögon är du varmt välkommen till Synsam Tyresö. Glasögon korrigerar synfel Om du upplever problem med synen oc...

Skaffa glasögon hos Synsam Tyresö

Misstänker du att du skulle behöva glasögon? Hos Synsam Tyresö hjälper vi dig genom hela processen! Vi hittar rätt glasögon för att korri...

Skaffa linser hos Synsam Tyresö

Linser fungerar som ett bra alternativ eller komplement till glasögon. Vi på Synsam i Tyresö kan hjälpa dig med det. Hur gör du för att s...

Karta - Marknadsgränd 17, Tyresö Centrum, Tyresö