Skaffa glasögon hos Synsam Tyresö

Marknadsgränd 17, Tyresö Centrum, Tyresö - Visa på karta

• Söndag 11:00 - 17:00

Skaffa glasögon

Vi hittar rätt glasögon för att korrigera ditt synfel

Glasögon är en av flera metoder för att korrigera synfel, och hos Synsam kan vi hjälpa dig att hitta rätt par för just dig. Våra legitimerade optiker kan med hjälp av olika mätningar konstatera vilken typ av synfel du har, och utifrån det hitta rätt styrka för dina glasögon.

Du kan känna dig trygg med glasögon från Synsam

Vi erbjuder alltid ett brett utbud av glasögonbågar från välkända märken, och våra rådgivare finns på plats för att hjälpa dig hitta rätt. Vi har också en olycksgaranti som innebär att dina glasögon är skyddade ett helt år. Skulle de på något sätt skadas under den tiden, så reparerar vi eller ersätter dem utan extra kostnad. Vi erbjuder också möjligheten att hyra sina glasögon, genom abonnemanget Synsam Lifestyle. Du får då tre par olika glasögon och betalar en fast månadskostnad.

Välkommen att kontakta oss på Synsam Tyresö om du har frågor eller vill boka en tid!

Informationen uppdaterades 09 juni 2020 av Vården.se

Om Synsam Tyresö

Välkommen till oss på Synsam Tyresö!

I Tyresö Centrum hittar du vår välsorterade butik, där du kan hitta glasögon, linser och tillbehör från välkända märken. Du kan även boka olika sorters synundersökningar som genomförs av någon av våra legitimerade optiker. Vi finns här både för dig som ska skaffa glasögon för första gången och för dig som endast vill uppdatera din stil.

Synundersökning hos legitimerade optiker

Vi på Synsam Tyresö har lång erfarenhet och våra legitimerade optiker kan hjälpa dig med flera olika syntest. Det kan till exempel behövas när du:

• Vill skaffa linser
  • Vill skaffa glasögon
  • Ofta har problem med trötta ögon

Hos oss är både unga och gamla välkomna, och vi ser till att du får rätt hjälp utifrån dina behov.

Skaffa nya glasögon hos Synsam Tyresö

Vi på Synsam har ett stort urval av bågar från många olika märken, och våra rådgivare är där för att hjälpa dig hitta rätt glasögon för just dig. Du kan även hyra dina glasögon hos oss, genom vårt abonnemang Synsam Lifestyle. Därtill hittar du solglasögon, linsvätska och tillbehör i vår butik.

Du kan känna dig trygg hos oss

Tveka inte att boka en tid hos Synsam Tyresö i Tyresö Centrum redan idag!

Informationen uppdaterades 09 juni 2020 av Vården.se

Behandlingar hos Synsam Tyresö

Synundersökning hos Synsam Tyresö

Om du behöver skaffa glasögon är du varmt välkommen till Synsam Tyresö. Glasögon korrigerar synfel Om du upplever problem med synen oc...

Skaffa glasögon hos Synsam Tyresö

Misstänker du att du skulle behöva glasögon? Hos Synsam Tyresö hjälper vi dig genom hela processen! Vi hittar rätt glasögon för att korri...

Skaffa linser hos Synsam Tyresö

Linser fungerar som ett bra alternativ eller komplement till glasögon. Vi på Synsam i Tyresö kan hjälpa dig med det. Hur gör du för att s...

Karta - Marknadsgränd 17, Tyresö Centrum, Tyresö