Synundersökning hos Synsam Tyresö

Marknadsgränd 17, Tyresö Centrum, Tyresö - Visa på karta

• Söndag 11:00 - 17:00

Synundersökning

Om du behöver skaffa glasögon är du varmt välkommen till Synsam Tyresö.

Glasögon korrigerar synfel

Om du upplever problem med synen och misstänker att du kan behöva glasögon kan det vara bra att träffa en av våra optiker. Vid ett besök får du svara på frågor om din ögonhälsa och olika tester utförs. Om det visar sig att glasögon behövs, är det optikern som hjälper till med justeringarna för att hitta rätt styrka på glasögonen.

Flexibla lösningar för dina glasögon

Hos oss på Synsam hittar du bågar från ett stort antal märken, och vi hjälper dig att hitta rätt par för just dig. Om du väljer att köpa glasögon hos oss täcks du av vår olycksgaranti, vilket innebär att vi reparerar eller ersätter dina glasögon om de skadas inom de första 365 dagarna. Du kan också välja att hyra dina glasögon, genom vårt abonnemang Synsam Lifestyle. Då får du tre olika typer av glasögon som du betalar en fast månadskostnad för.

Välkommen till Synsam Tyresö för att hitta glasögon som passar dig!

Informationen uppdaterades 19 februari 2020 av Vården.se

Om Synsam Tyresö

Välkommen till oss på Synsam Tyresö!

I Tyresö Centrum hittar du vår välsorterade butik, där du kan hitta glasögon, linser och tillbehör från välkända märken. Du kan även boka olika sorters synundersökningar som genomförs av någon av våra legitimerade optiker. Vi finns här både för dig som ska skaffa glasögon för första gången och för dig som endast vill uppdatera din stil.

Synundersökning hos legitimerade optiker

Vi på Synsam Tyresö har lång erfarenhet och våra legitimerade optiker kan hjälpa dig med flera olika syntest. Det kan till exempel behövas när du:

• Vill skaffa linser
  • Vill skaffa glasögon
  • Ofta har problem med trötta ögon

Hos oss är både unga och gamla välkomna, och vi ser till att du får rätt hjälp utifrån dina behov.

Skaffa nya glasögon hos Synsam Tyresö

Vi på Synsam har ett stort urval av bågar från många olika märken, och våra rådgivare är där för att hjälpa dig hitta rätt glasögon för just dig. Du kan även hyra dina glasögon hos oss, genom vårt abonnemang Synsam Lifestyle. Därtill hittar du solglasögon, linsvätska och tillbehör i vår butik.

Du kan känna dig trygg hos oss

Tveka inte att boka en tid hos Synsam Tyresö i Tyresö Centrum redan idag!

Informationen uppdaterades 19 februari 2020 av Vården.se

Behandlingar hos Synsam Tyresö

Synundersökning hos Synsam Tyresö

Om du behöver skaffa glasögon är du varmt välkommen till Synsam Tyresö. Glasögon korrigerar synfel Om du upplever problem med synen oc...

Skaffa glasögon hos Synsam Tyresö

Misstänker du att du skulle behöva glasögon? Hos Synsam Tyresö hjälper vi dig genom hela processen! Vi hittar rätt glasögon för att korri...

Skaffa linser hos Synsam Tyresö

Linser fungerar som ett bra alternativ eller komplement till glasögon. Vi på Synsam i Tyresö kan hjälpa dig med det. Hur gör du för att s...

Karta - Marknadsgränd 17, Tyresö Centrum, Tyresö