• 08-4449660

Skaffa linser hos Synsam Tumba

Tumba torg 1, Tumba - Visa på karta

• Söndag 11:00 - 16:00

Skaffa linser

Så går det till att skaffa linser

När du kommer till oss gör vi en grundlig undersökning för att kontrollera ögonhälsan och se ifall du har ett synfel som behöver korrigeras. Där det är aktuellt hjälper optikern till att säkerställa den styrka du behöver på dina linser. Vi anpassar linserna efter dina ögon och behov. Optikern ger dig råd i hur du hanterar linserna, hur du sätter in och tar ut dem, samt hur du sköter dem på bästa sätt.

Boka ett besök hos Synsam Tumba för att hitta de bästa linserna för dina ögon!

Informationen uppdaterades 19 februari 2020 av Vården.se

Om Synsam Tumba

Varmt välkommen till optikerna på Synsam Tumba!

I Tumba hittar du vår välsorterade Synsambutik på Tumba torg 1. Våra legitimerade optiker finns här för att hjälpa dig med olika sorters synundersökningar, samt att hitta glasögon, linser eller andra tillbehör som du behöver. Ska du skaffa glasögon för första gången eller vill du bara uppdatera din stil? Vi på Synsam finns här för dig!

Du kan undersöka din syn hos Synsam

Vi har legitimerade optiker med lång erfarenhet hos oss på Synsam Tumba som kan hjälpa dig med olika typer av synundersökningar. Ofta är det bra att kolla upp synen om du har svårt att se på olika avstånd, upplever återkommande huvudvärk eller har problem med trötta ögon. Hit kommer du om du vill skaffa glasögon och/eller linser, eller om du ska ta körkort. Alla är välkomna - unga som gamla. Vi ser till att hjälpa dig utifrån just dina behov och förutsättningar.

Våra glasögon

Hos oss på Synsam Tumba finns ett stort urval av bågar från ett stort antal märken, och vi hjälper dig hitta rätt glasögon för just dig. Du kan också hyra dina glasögon, genom vårt abonnemang Synsam Lifestyle. Behöver du solglasögon, linsvätska eller andra tillbehör hittar du det i vår butik.

Vi finns här för dig under hela första året

Efter att vi har undersökt dig och du fått dina glasögon och/eller linser, kan mycket hända på ett år. Då finns vi på Synsam här som stöd. Skulle dina glasögon gå sönder inom de första 365 dagarna täcks du av vår kostnadsfria olycksgaranti, och vi reparerar eller byter ut dem åt dig. Märker du att din syn blivit försämrad under året får du självklart boka en ny synundersökning hos oss, utan extra kostnad.

Boka tid hos våra optiker på Synsam Tumba!

Informationen uppdaterades 19 februari 2020 av Vården.se

Behandlingar hos Synsam Tumba

Synundersökning hos Synsam Tumba

Boka en tid hos någon av våra legitimerade optiker på Synsam på Tumba torg 1 för att undersöka din syn. Vi undersöker ditt öga Har du ...

Skaffa glasögon hos Synsam Tumba

Funderar du på om du behöver glasögon? Välkommen till oss på Synsam Tumba! Glasögon är till för att korrigera ditt synfel Har du svårt...

Skaffa linser hos Synsam Tumba

Om du har ett synfel och inte kan eller vill ha glasögon, är linser ett bra alternativ. Hos Synsam Tumba kan vi hjälpa dig. Så går det ti...

Karta - Tumba torg 1, Tumba