• 0410-126 80

Skaffa linser hos Synsam Trelleborg

Corfitz-beck-friisgatan 9, Trelleborg - Visa på karta

Skaffa linser

Linser är en av flera metoder för att korrigera synfel och kan fungera bra för dig som inte vill eller kan använda glasögon. Vi på Synsam Trelleborg kan hjälpa dig att skaffa linser!

Linser som passar just dig

För att hitta rätt lösning för just dig får du alltid börja med att göra en synundersökning hos våra legitimerade optiker. Med hjälp av olika mätningar kan de konstatera om du har ett synfel som behöver korrigeras, och vilken styrka som är lämplig för linserna. De anpassas sedan efter dig och vi hjälper dig med rådgivning kring hur du sätter i och tar ut linserna, hur du ska hantera dem och hur du sköter om dem på bästa sätt.

Välkommen att boka tid hos oss på Synsam Trelleborg!

Informationen uppdaterades 19 februari 2020 av Vården.se

Om Synsam Trelleborg

Varmt välkommen till Synsam Trelleborg!

På Corfitz-beck-friisgatan 9 hittar du vår välsorterade butik, där vi kan hjälpa dig som behöver glasögon, linser eller tillbehör. Våra legitimerade optiker kan utföra olika typer av syntest och undersökningar, så att vi kan hitta den bästa lösningen för just dig. Vi erbjuder ett brett sortiment med produkter från välkända märken, och till oss är du välkommen vare sig du ska skaffa glasögon för första gången eller bara vill uppdatera din stil.

Våra optiker undersöker din syn

Hos Synsam Trelleborg hittar du legitimerade optiker med lång erfarenhet, som kan hjälpa dig med ett flertal olika syntest. Det kan till exempel vara aktuellt om du:

• Ofta har problem med trötta ögon
  • Vill skaffa linser
  • Vill skaffa glasögon

Våra glasögon

Hos oss på Synsam Trelleborg finns ett stort urval av bågar från ett stort antal märken, och vi hjälper dig hitta rätt glasögon för just dig. Du kan också hyra dina glasögon, genom vårt abonnemang Synsam Lifestyle. Behöver du solglasögon, linsvätska eller andra tillbehör hittar du det i vår butik.

Olycksgaranti i ett år

Efter att du undersökt dig och fått dina glasögon eller linser hos oss, finns vi kvar som stöd. När du skaffar glasögon hos oss täcks du av vår kostnadsfria olycksgaranti. Det innebär att ifall dina glasögon går sönder inom de första 365 dagarna kan vi reparera eller byta ut dem åt dig. Ifall du tycker att du fått sämre syn inom det första året kan du, utan extra kostnad, boka in en ny synundersökning hos oss.

Välkommen till våra optiker på Synsam Trelleborg på Corfitz-beck-friisgatan 9!

Informationen uppdaterades 19 februari 2020 av Vården.se

Behandlingar hos Synsam Trelleborg

Synundersökning hos Synsam Trelleborg

Träffa en av våra legitimerade optiker på Synsam Trelleborg för en synundersökning. Våra optiker kontrollerar ditt öga Har du känt att...

Skaffa glasögon hos Synsam Trelleborg

Hos Synsam Trelleborg kan vi hjälpa dig genom hela processen att skaffa glasögon: från en första undersökning till val av bågar. Vi hjälp...

Skaffa linser hos Synsam Trelleborg

Karta - Corfitz-beck-friisgatan 9, Trelleborg