• 0410-126 80

Skaffa glasögon hos Synsam Trelleborg

Corfitz-beck-friisgatan 9, Trelleborg - Visa på karta

Skaffa glasögon

Vi hjälper dig korrigera ditt synfel med glasögon

Det finns flera metoder för att korrigera synfel, och glasögon är en av dem. Hos Synsam får du hjälp med att hitta rätt par för just dig. Genom olika mätningar kan våra legitimerade optiker se vad du har för synfel, och utifrån det hitta vilken styrka du bör ha på dina nya glasögon.

Flexibilitet och trygghet för dina glasögon

Hos oss träffar du rådgivare som kan hjälpa dig att hitta rätt glasögonbågar, och vi har ett brett utbud från många välkända märken. Dessutom täcks du av vår olycksgaranti när du köper glasögon från oss. Det innebär att vi ersätter eller reparerar dina glasögon om de skulle skadas under de första 365 dagarna, utan extra kostnad. Har du inte möjlighet att köpa glasögonen eller kan du inte bestämma dig för vilka bågar du vill ha? Då kan du hyra tre par olika glasögon genom vårt abonnemang Synsam Lifestyle, för en fast månadskostnad.

Varmt välkommen till Synsam Trelleborg, så hjälper vi dig att skaffa glasögon!

Informationen uppdaterades 19 februari 2020 av Vården.se

Om Synsam Trelleborg

Varmt välkommen till Synsam Trelleborg!

På Corfitz-beck-friisgatan 9 hittar du vår välsorterade butik, där vi kan hjälpa dig som behöver glasögon, linser eller tillbehör. Våra legitimerade optiker kan utföra olika typer av syntest och undersökningar, så att vi kan hitta den bästa lösningen för just dig. Vi erbjuder ett brett sortiment med produkter från välkända märken, och till oss är du välkommen vare sig du ska skaffa glasögon för första gången eller bara vill uppdatera din stil.

Våra optiker undersöker din syn

Hos Synsam Trelleborg hittar du legitimerade optiker med lång erfarenhet, som kan hjälpa dig med ett flertal olika syntest. Det kan till exempel vara aktuellt om du:

• Ofta har problem med trötta ögon
  • Vill skaffa linser
  • Vill skaffa glasögon

Våra glasögon

Hos oss på Synsam Trelleborg finns ett stort urval av bågar från ett stort antal märken, och vi hjälper dig hitta rätt glasögon för just dig. Du kan också hyra dina glasögon, genom vårt abonnemang Synsam Lifestyle. Behöver du solglasögon, linsvätska eller andra tillbehör hittar du det i vår butik.

Olycksgaranti i ett år

Efter att du undersökt dig och fått dina glasögon eller linser hos oss, finns vi kvar som stöd. När du skaffar glasögon hos oss täcks du av vår kostnadsfria olycksgaranti. Det innebär att ifall dina glasögon går sönder inom de första 365 dagarna kan vi reparera eller byta ut dem åt dig. Ifall du tycker att du fått sämre syn inom det första året kan du, utan extra kostnad, boka in en ny synundersökning hos oss.

Välkommen till våra optiker på Synsam Trelleborg på Corfitz-beck-friisgatan 9!

Informationen uppdaterades 19 februari 2020 av Vården.se

Behandlingar hos Synsam Trelleborg

Synundersökning hos Synsam Trelleborg

Träffa en av våra legitimerade optiker på Synsam Trelleborg för en synundersökning. Våra optiker kontrollerar ditt öga Har du känt att...

Skaffa glasögon hos Synsam Trelleborg

Hos Synsam Trelleborg kan vi hjälpa dig genom hela processen att skaffa glasögon: från en första undersökning till val av bågar. Vi hjälp...

Skaffa linser hos Synsam Trelleborg

Linser är en av flera metoder för att korrigera synfel och kan fungera bra för dig som inte vill eller kan använda glasögon. Vi på Synsam Tr...

Karta - Corfitz-beck-friisgatan 9, Trelleborg