• 0570-13779

Torggatan 8, 671 31 Arvika - Visa på karta

Undersökning av ny patient

Innan en tandläkarundersökning

Under tandläkarundersökningen

Fyra röntgenbilder ingår i priset.

Om problem behöver åtgärdas

Varmt välkommen!

Om Arvika tandklinik

Letar du efter kunnig tandvårdpersonal?
Då är du välkommen till Tandläkare Ulla Sundström och Emma Elfving med personal!

Vi utför de flesta typer av behandlingar inom vuxentandvård, inklusive implantatbehandlingar och estetisk tandvård. Barn och ungdomar är också välkomna och har fri tandvård.

Du kommer till oss för att dina tandläkarbesök ska bli så få som möjligt. Skulle det trots allt uppstå akuta problem försöker vi alltid prioritera så att vi kan hjälpa till så snabbt som möjligt.

Behandlingar hos Arvika tandklinik

Undersökning av ny patient hos Arvika tandklinik i 671 31

• - Fullständig undersökning när du kommer som ny patient till oss.
  • - Fyra röntgenbilder ingår.
750 kr

Munhygienbehandling hos tandhygienist hos Arvika tandklinik i 671 31

• - Tandhygienisten tar bort tandsten, putsar och polerar.
  • - Fluorbehandling vid behov.
  • - Munhygieninstruktion och kontroll av tidigare behandling.
500 kr

Tandutdragning hos Arvika tandklinik i 671 31

• - Vanlig utdragning av en tand.
  • - Alla moment ingår.
  • - Om tanden behöver delas eller opereras ut blir behandlingen dyrare.
1 030 kr

Tandlagning på kindtand, tre ytor hos Arvika tandklinik i 671 31

• - Lagning med plastfyllning, inklusive material.
1 230 kr

Rotfyllning av framtand hos Arvika tandklinik i 671 31

*3 258 kr

Krona på enstaka tand, metall och porslin hos Arvika tandklinik i 671 31

• - Priset gäller när man gör en enda krona.
  • - I priset ingår allt material och tandtekniskt arbete.
*3 750 kr

Krona på enstaka tand, helkeramisk hos Arvika tandklinik i 671 31

• - Priset gäller när man gör en enda krona.
  • - I priset ingår allt material och tandtekniskt arbete.
*3 900 kr

Karta - Torggatan 8, 671 31 Arvika