1/6

Naprapatlogik

Fogdevägen 1, Täby

Naprapatlogik

Välkommen till Naprapatlogik!

Du hittar vår mottagning i Täby, i anslutning till Styrka Crossfits lokaler. Till oss är alla välkomna och vi behandlar dagligen trötta ryggar, stela axlar och löparknän.

Det här kan vi hjälpa dig med

Hos oss får du träffa kunniga naprapater som använder en rad olika behandlingsmetoder, till exempel dry needling, massage, idrottsmassage och andra manuella tekniker. Vi kan hjälpa dig som har drabbats av:

• Huvudvärk
  • Impingement
  • Musarm

...och mycket mer!

Vi kan också ta emot på Kungsholmen i Stockholm

Vid önskemål kan vi också ge behandling på Hantverkargatan 78 i Stockholm, där vi hyr in oss på tisdagar från kl 13:00. Välkommen att boka en tid eller kontakta oss om du har frågor!

Om oss på Naprapatlogik

Vi som jobbar på Naprapatlogik brinner för naprapati, träning och hälsa. Hos oss står du som patient i centrum, och alla behandlingar anpassas efter just dina behov. Mottagningen drivs av Christoffer Andell, leg. naprapat, som har ett stort intresse för idrott och idrottsrelaterade besvär, men även besvär relaterade till käken och bettet.

Varmt välkommen till oss på Naprapatlogik!

Informationen uppdaterades 15:08 - 8 apr, 2020

Behandling av huvudvärk hos Naprapatlogik i Täby

Huvudvärk är något som drabbar de allra flesta av oss ibland, och det kan ha en rad olika orsaker. Hos Naprapatlogik kan vi hjälpa dig identifiera varför du får huvudvärk och hitta en behandling som både lindrar och förebygger.

Varför får man huvudvärk?

Det finns olika typer av huvudvärk, och den allra vanligaste är spänningshuvudvärk. Huvudvärken känns igen som en dov smärta i ett band runt huvudet, men kan också ge smärta i bakhuvudet, tinningarna och pannan. Som namnet antyder uppstår spänningshuvudvärk ofta till följd av stela och spända muskler i nacken, halsen, käken eller skuldrorna. Detta kan till exempel bero på stress, dålig sömn eller olämpliga arbetspositioner.

Behandling vid huvudvärk

När du kommer till oss på Naprapatlogik undersöker vi dig och hjälper dig att identifiera orsaken till din huvudvärk. Utifrån det tar vi fram en behandling anpassad efter dig, som både avhjälper huvudvärken och förebygger så att den inte ska uppstå igen.

Välkommen till Naprapatlogik, så hjälper vi dig med din huvudvärk!

Besök hos naprapat
hos Naprapatlogik i Täby

Hos Naprapatlogik kan du få hjälp med dina besvär av kunniga naprapater. Vad gör en naprapat? Naprapater arbetar med rörelseapparaten,...

Massage
hos Naprapatlogik i Täby

Massage är något som kan vara skönt avslappnande, men det kan också vara en bra metod för att avhjälpa olika besvär från musklerna. Hos Napr...

Behandling av ryggskott
hos Naprapatlogik i Täby

Hos Narpapatlogik kan vi hjälpa dig om du har drabbats av ryggskott. Vad innebär det att få ryggskott? Ryggskott, eller akut lumbago, ...

Behandling av tennisarmbåge
hos Naprapatlogik i Täby

Har du drabbats av tennisarmbåge? Välkommen till oss på Naprapatlogik för hjälp med behandling! Vad är tennisarmbåge? Tennisarmbåge ka...

Behandling av nackspärr
hos Naprapatlogik i Täby

Nackspärr är ett vanligt besvär som drabbar de flesta någon gång i livet. Vi på Naprapatlogik träffar dagligen patienter med nackspärr och k...

4.87 / 5

30 sep, 2020 Sofia E. skrev:

Väldigt nöjd med mina besök. Väldigt kunnig inom sitt område, trevlig som person vilket gör besöken enklare.

28 sep, 2020 Nazanin A. skrev:

Jag kan varmt rekommendera Christoffer. Han har hjälpt mig med smärtor i rygg och axlar och tipsat mig med övningar innan min träning. Jag känner mig starkare än någonsin. Otroligt duktig och kompetent naprapat.

14 sep, 2020 Haseeb B. skrev:

Every single time I have visited Christoffer, he has managed to work thing up like a charm.

25 aug, 2020 M. Elisabeth P. skrev:

Jag kan verkligen rekommendera Christoffer. Det märks väl att han är väldigt mån om dig som kund och patient, och jag får alltid med mig nya tips och kunskap som hjälper mig med mina besvär.

24 aug, 2020 Carl P. skrev:

Christoffer är mycket duktig och seriös. Han behandlade mig för ryggskott som ingen annan gjort tidigare. Han förklarade på ett tydligt sätt och skickade med övningar som han visade på ett pedagogiskt sätt och som jag blev ombedd att filma - mycket bra. Rekommenderas!

Lördag - Söndag : 10:00 - 16:00