• ‭070-406 14 75‬

Besök hos naprapat hos Naprapatlogik i Täby

Fogdevägen 1, Täby - Visa på karta

• Lördag - Söndag 10:00 - 16:00

Besök hos naprapat

Hos Naprapatlogik kan du få hjälp med dina besvär av kunniga naprapater.

Vad gör en naprapat?

Naprapater arbetar med rörelseapparaten, det vill säga kroppens muskler, senor och leder. De kan både behandla akuta och mer långdragna besvär, och använder sig i första hand av manuella behandlingsmetoder.

Så går en naprapatbehandling till

När du kommer till oss börjar vi alltid med ett samtal, där du får berätta om dina besvär och vi ställer frågor kring din sjukdomshistoria, ditt arbete och din träning. Efter det gör vi en undersökning, för att identifiera var problemet sitter och hur det påverkas av rörelse. Utifrån detta kan vi ställa diagnos och hitta en lämplig behandling, anpassad efter just dig och dina besvär.

När ska man vända sig till en naprapat?

Hos oss kan du få hjälp med de flesta besvär från rörelseapparaten, som till exempel:

• Ryggskott
  • Käk- och bettbesvär
  • Stela axlar
  • Löparknä
  • Impingement

Varmt välkommen att boka en tid hos Naprapatlogik!

Informationen uppdaterades 08 april 2020 av Vården.se

Om Naprapatlogik

4,9

Välkommen till Naprapatlogik!

Du hittar vår mottagning i Täby, i anslutning till Styrka Crossfits lokaler. Till oss är alla välkomna och vi behandlar dagligen trötta ryggar, stela axlar och löparknän.

Det här kan vi hjälpa dig med

Hos oss får du träffa kunniga naprapater som använder en rad olika behandlingsmetoder, till exempel dry needling, massage, idrottsmassage och andra manuella tekniker. Vi kan hjälpa dig som har drabbats av:

• Huvudvärk
  • Impingement
  • Musarm

...och mycket mer!

Vi kan också ta emot på Kungsholmen i Stockholm

Vid önskemål kan vi också ge behandling på Hantverkargatan 78 i Stockholm, där vi hyr in oss på tisdagar från kl 13:00. Välkommen att boka en tid eller kontakta oss om du har frågor!

Om oss på Naprapatlogik

Vi som jobbar på Naprapatlogik brinner för naprapati, träning och hälsa. Hos oss står du som patient i centrum, och alla behandlingar anpassas efter just dina behov. Mottagningen drivs av Christoffer Andell, leg. naprapat, som har ett stort intresse för idrott och idrottsrelaterade besvär, men även besvär relaterade till käken och bettet.

Varmt välkommen till oss på Naprapatlogik!

Informationen uppdaterades 08 april 2020 av Vården.se

Behandlingar hos Naprapatlogik

Besök hos naprapat hos Naprapatlogik i Täby

Hos Naprapatlogik kan du få hjälp med dina besvär av kunniga naprapater. Vad gör en naprapat? Naprapater arbetar med rörelseapparaten,...

Massage hos Naprapatlogik i Täby

Massage är något som kan vara skönt avslappnande, men det kan också vara en bra metod för att avhjälpa olika besvär från musklerna. Hos Napr...

Behandling av huvudvärk hos Naprapatlogik i Täby

Huvudvärk är något som drabbar de allra flesta av oss ibland, och det kan ha en rad olika orsaker. Hos Naprapatlogik kan vi hjälpa dig ident...

Behandling av ryggskott hos Naprapatlogik i Täby

Hos Narpapatlogik kan vi hjälpa dig om du har drabbats av ryggskott. Vad innebär det att få ryggskott? Ryggskott, eller akut lumbago, ...

Behandling av tennisarmbåge hos Naprapatlogik i Täby

Har du drabbats av tennisarmbåge? Välkommen till oss på Naprapatlogik för hjälp med behandling! Vad är tennisarmbåge? Tennisarmbåge ka...

Behandling av nackspärr hos Naprapatlogik i Täby

Nackspärr är ett vanligt besvär som drabbar de flesta någon gång i livet. Vi på Naprapatlogik träffar dagligen patienter med nackspärr och k...

Karta - Fogdevägen 1, Täby

4,9

16:19 - 30 sep, 2020 skrev:

Väldigt nöjd med mina besök. Väldigt kunnig inom sitt område, trevlig som person vilket gör besöken enklare.

21:25 - 28 sep, 2020 skrev:

Jag kan varmt rekommendera Christoffer. Han har hjälpt mig med smärtor i rygg och axlar och tipsat mig med övningar innan min träning. Jag känner mig starkare än någonsin. Otroligt duktig och kompetent naprapat.

15:24 - 14 sep, 2020 skrev:

Every single time I have visited Christoffer, he has managed to work thing up like a charm.

15:28 - 25 aug, 2020 skrev:

Jag kan verkligen rekommendera Christoffer. Det märks väl att han är väldigt mån om dig som kund och patient, och jag får alltid med mig nya tips och kunskap som hjälper mig med mina besvär.

16:51 - 24 aug, 2020 skrev:

Christoffer är mycket duktig och seriös. Han behandlade mig för ryggskott som ingen annan gjort tidigare. Han förklarade på ett tydligt sätt och skickade med övningar som han visade på ett pedagogiskt sätt och som jag blev ombedd att filma - mycket bra. Rekommenderas!

22:03 - 20 aug, 2020 skrev:

Christoffer är en grymt duktig naprapat som verkligen är mån om att man ska bli bra. Kunnig och bra med bokningsbara tider. Tack för bra hjälp!

12:01 - 19 aug, 2020 skrev:

Sökte hjälp med för diskbråck. Jag fick snabb och bra hjälp med detta samt även riktigt bra hemövningar att jobba med, Om jag i framtiden behöver hjälp så kommer jag inte tveka att gå tillbaka till Christoffer. Jag är riktigt nöjd.

21:55 - 16 aug, 2020 skrev:

Har gått till flertalet naprapater tidigare men inte hittat någon jag helt litar på.
när jag var på naprapatlogik första gången hittade de mitt problem på direkten och behandlade.
Eftersom jag jobbar som pt så utnyttjar jag behandlingen som en lektion också i hur kroppen fungerar.
Behandlingen jag får är både nyttig för min kropp och väldigt lärorik när Christoffer pedagogiskt förklarar orsak eller vad problemet är.

18:55 - 26 jun, 2020 skrev:

Efter att ha prövat på många olika naprapater efter en ridolycka för 30 år sen har jag funnit att Naprapatlogik och Christoffer Andell har det jag efterfrågat. Han har kunskap och erfarenhet att på ett enkelt sätt förklara och tala om vad som jag behöver göra för att bli bra. Att med min mobil få spela in olika övningar för att stärka upp min svagheter tycker jag gör ett mycket seriöst intryck speciellt när det är Christoffer som föreslaget det.

15:08 - 16 jun, 2020 skrev:

Christoffer är riktigt grym!
Har haft problem med mitt knä som hållit på att låsa sig, men känns mycket bättre efter några besök. Kommer att gå tillbaka regelbundet för att hålla kroppen på topp.
Tack Christoffer

09:43 - 15 jun, 2020 skrev:

Jag har stort förtroende för Christoffer och hans kunskaper. Det finns ett långsiktigt tänk i Christoffers behandlingar och tränar man mycket, precis som Christoffer, så finns en djup förståelse för hur man på ett säkert och smart sätt tar sig tillbaka från skador/krämpor.

21:42 - 10 jun, 2020 skrev:

Har fått behandling för rygg- och axelproblem. Har blivit markant bättre efter behandlingarna hos Christoffer. Är supernöjd!

17:28 - 10 jun, 2020 skrev:

Kunnig, serviceinriktad och trevlig.

4,2

11:39 - 10 jun, 2020 skrev:

Mycket professionellt och trevligt bemötande. Lyhörd och kunnig! Jag gillar att Christoffer har en långsiktig plan i sin behandling och ett helhetstänk. Han kommer med konkreta lösningar på hur jag kan undvika att problemet blir återkommande i framtiden, vilket jag ser som mycket positivt (för egentligen vill man inte behöva springa till naprapaten hela dagarna). Rekommenderar honom!

10:30 - 12 maj, 2020 skrev:

Hade problem med ryggen, fick tid samma dag som jag tog kontakt, därefter var låsningen i ryggen bort, rekommenderar verkligen!

02:23 - 27 apr, 2020 skrev:

Professionellt och mycket trevligt bemötande. Märkte direkt positiv skillnad på mitt problem. Fick tydliga och enkla övningar med mig hem.

20:37 - 16 apr, 2020 skrev:

Efter att ha haft problem med axeln i många år så är det äntligen bra igen! Har ett stort förtroende för Christoffer och hans kompetens. Att han dessutom är otroligt duktig med människor och genuint bryr sig ger mig som kund en god och trygg känsla. Tummen upp!

19:49 - 16 apr, 2020 skrev:

Från 60 årig till 30 åring på bara några behandlingar. Jag hade ont i både axlar och rygg när jag kom till Christoffer. Vi la tillsammans upp en plan och har nu fått alla mina besvär att försvinna. Nu jobbar vi för att jag ska bygga upp en styrka så jag inte ska behöva komma tillbaka med besvären. Jag rekommenderar alla att söka hjälp hos Naprapatlogok.

12:23 - 16 apr, 2020 skrev:

Fantastiskt bemötande. Som en ny människa redan efter 1a behandlingen.

11:36 - 16 apr, 2020 skrev:

Bra bemötande. Stort engagemang och kunskap. Bra råd och övningar

3,5

09:15 - 16 apr, 2020 skrev:

Har gått till Christoffer på Naprapatlogik i flera omgångar för olika problem. Han har alltid gett professionell och individanpassad behandling som hjälpt mina problem. Har rekommenderat vänner och familj att gå till Christoffer om de får besvär med kroppen.

09:15 - 16 apr, 2020 skrev:

Bra och trevlig mottagning som håller en hög kvalité på så väl behandlingen samt på service och bemötande.

Rekommenderas varmt!

08:16 - 16 apr, 2020

19:14 - 15 apr, 2020 skrev:

Jag tog kontakt med Christoffer på Naprapatlogik pga mina problem med rygg och nacke. Problemen har uppstått av stilla sittande arbete och för lite träning. Med hjälp av Christoffers behandlingar, instruktioner och tips på träningsupplägg. Tack vare Naprapatlogik och framförallt Christoffer så mår jag idag mycket bättre och är en friskare människa! Jag rekommenderar starkt ett besök hos Christoffer vid besvär med kroppen!

17:21 - 15 apr, 2020 skrev:

Professionell och personlig behandling samt råd gällande träning för mina besvär från rygg och bäcken. Träning pågår 👍

17:02 - 15 apr, 2020 skrev:

Christoffer är grymt duktig och kunnig. Samtidigt som det gör ont när man går till han så går man därifrån glad!

Rekommenderar Christoffer starkt!

16:51 - 15 apr, 2020 skrev:

Mycket bra bemötande och kunnig. Rekommenderas!

15:50 - 15 apr, 2020 skrev:

Christoffer är den bästa naprapaten jag besökt och jag har träffat många. Rätt diagnos, rätt behandling, bra träningsråd och framför allt, behandlingen fungerar

14:56 - 15 apr, 2020 skrev:

Mycket bra och kunnig personal

14:23 - 15 apr, 2020 skrev:

Jag har varit i kontakt med naprapatlogik och Christoffer vid flertalet gånger. Jag har haft kraftiga problem med rygg, nacke samt handled.
Samtliga problem har försvunnit med hjälp av Christoffer och hans mycket proffsiga behandlingar. oftast har det behövts 3-4 behandlingar för varje symptom samt följa rehab schema för att få bukt på det, men allt har alltid löst sig. kan varmt rekommendera Christoffer och hans tjänster vid besvär!

14:12 - 15 apr, 2020 skrev:

Jag sökte till Christoffer och Naprapatlogik för att jag hade ont mitt vänstra knä. Jag fick ont när jag gick i trappor och skulle hoppa på cykeln. Några behandlingar och hemövningar senare så är min gamla fotbollsskada som jag gått med länge borta.

14:12 - 15 apr, 2020 skrev:

Christoffer är oerhört kunnig och ett par besök hos honom löser det mesta. Kan varmt rekommendera honom!

14:09 - 15 apr, 2020 skrev:

Jag kan verkligen rekommendera Naprapatlogik. Min huvudvärk och mitt problematiska knä är ett minne blott!

14:02 - 15 apr, 2020 skrev:

Hade problem med min axel. Fick snabb hjälp och bra rådgivning och tips därefter!

14:00 - 15 apr, 2020 skrev:

Har gått hos naprapatlogik för att få hjälp med mitt löparknä. Genom bra och upprepade behandlingar har jag nu kommit till ett stadie där jag så smått kunnat börja löpa igen! Jättetacksam för all er hjälp!