1/6

Kirstis Medicinska Fotvård

Grindtorpsvägen 23, Täby

Kirstis Medicinska Fotvård

På Grindtorpsvägen 5 i Täby hittar du Kirstis Medicinska Fotvård. Hos mig kan du få hjälp om du har problem med fötterna eller bara vill få en skön och avslappnande stund.

Medicinsk fotvård och skön massage

Jag erbjuder medicinsk fotvård som behandlar och förebygger problem och sjukdomar i fötterna. Du kan till exempel få hjälp med:

• Liktorn
  • Nageltrång
  • Fotvårtor
  • Förhårdnader
  • Hälsprickor
  • Fot- och nagelsvamp

Vill du bara ha en skön stund kan du komma och få en avslappnande fot- och underbensmassage. Perfekt för trötta fötter!

Varmt välkommen att boka en tid hos Kirstis Medicinska Fotvård!

Informationen uppdaterades 08:50 - 9 okt, 2020

Nagelvård hos Kirstis Medicinska Fotvård i Täby

Pris: 300 kr

Vill du ge dina tånaglar lite extra omtanke? Då kan du komma till mig för nagelvård. Under behandlingen klipper jag, rensar och slipar naglarna, och jämnar ut dem vid nagelranden.

Varmt välkommen till Kirstis Medicinska Fotvård!

Medicinsk fotvård
hos Kirstis Medicinska Fotvård i Täby

Vill du få en helhetsbehandling av dina fötter? Då är du välkommen på medicinsk fotvård hos mig! Vi inleder besöket med ett skönt fotbad och...

Pris: 550 kr

Vårtbehandling
hos Kirstis Medicinska Fotvård i Täby

Vårtor är helt ofarliga och uppstår på grund av ett virus. De är smittsamma, men försvinner oftast av sig själva. Ibland kan det dock ta lån...

Pris: 250 kr

Frågor och svar

Fråga ställd 09:13 - 9 okt, 2019

Hej! Jag undrar om du behandlar liktornar?

Kirstis Medicinska Fotvård svarar:

Hej Ja jag behandlar liktorn. Mvh Kirsti