Skaffa linser hos Synsam Sundsvall Birsta

Gesällvägen 1, Birsta City, Sundsvall - Visa på karta

• Lördag - Söndag 10:00 - 18:00

Skaffa linser

Hur gör du för att skaffa linser?

Boka ett besök hos oss på Synsam Sundsvall Birsta så undersöker någon av våra optiker din ögonhälsa. Vi gör alltid en grundlig undersökning för att se ifall du har ett synfel. Har du ett som vi kan korrigera, hjälper optikern dig att säkerställa den rätta styrkan för dina linser. Dessa anpassas självklart efter dina förutsättningar och behov. Du får tips och råd av oss om hur du hanterar dina linser, hur du sätter in och tar ut dem, samt hur de bäst sköts.

Hitta de bästa linserna för dina ögon - boka ett besök hos Synsam Sundsvall Birsta idag!

Informationen uppdaterades 19 februari 2020 av Vården.se

Om Synsam Sundsvall Birsta

Välkommen till oss på Synsam Sundsvall Birsta!

Vi finns i Birsta City i Sundsvall och kan hjälpa dig som behöver glasögon, linser eller tillbehör. Hos oss får du träffa legitimerade optiker som kan utföra olika typer av synundersökningar och hitta rätt lösning för just dig. Vi har ett stort sortiment från välkända märken och kan både hjälpa dig som ska skaffa glasögon för första gången och dig som bara vill uppdatera din stil.

Ta hjälp av våra optiker

Hos Synsam Sundsvall Birsta hittar du legitimerade optiker med lång erfarenhet, som kan hjälpa dig med ett flertal olika syntest. Det kan gälla för olika situationer, till exempel:

• Du har svårt att se på olika avstånd
  • Du besväras av återkommande huvudvärk
  • Du upplever ofta problem med trötta ögon
  • Du vill skaffa linser
  • Du vill skaffa glasögon
  • Du ska ta körkort

Skaffa glasögon hos Synsam Sundsvall Birsta

Vi på Synsam erbjuder ett stort utbud av glasögonbågar från olika märken. Känner du dig osäker på vad som passar just dig finns våra rådgivare alltid på plats för att hjälpa dig. Om du inte vill köpa dina glasögon erbjuder vi också möjligheten att hyra dem, genom abonnemanget Synsam Lifestyle. Vi har naturligtvis också solglasögon, linsvätska och massor med andra tillbehör i vår butik.

Synsam följer upp under det första året

Det kan hända mycket på ett år! Vi finns då som ett stöd för dig, även efter att vi undersökt dig och du fått dina glasögon eller linser. Om de skulle de gå sönder inom de första 365 dagarna täcks du av vår kostnadsfria olycksgaranti. I så fall reparerar vi eller byter ut dem åt dig. Skulle du upptäcka att du får ytterligare försämrad syn inom det första året får du självklart komma tillbaka till oss för en ny synundersökning, utan någon extra kostnad.

Boka en tid hos oss på Synsam Sundsvall Birsta!

Informationen uppdaterades 19 februari 2020 av Vården.se

Behandlingar hos Synsam Sundsvall Birsta

Synundersökning hos Synsam Sundsvall Birsta

Upplever du besvär med synen eller känner du av trötta ögon och återkommande huvudvärk? Då kan det vara dags att boka in en synundersökning ...

Skaffa glasögon hos Synsam Sundsvall Birsta

Funderar du på om du behöver glasögon? Välkommen till oss på Synsam Sundsvall Birsta! Glasögon är till för att korrigera ditt synfel H...

Skaffa linser hos Synsam Sundsvall Birsta

Linser fungerar som ett bra alternativ eller komplement till glasögon. Vi på Synsam i Birsta City kan hjälpa dig med det. Hur gör du för ...

Karta - Gesällvägen 1, Birsta City, Sundsvall