Skaffa linser hos Synsam Sundsvall Esplanaden

Storgatan 24, Sundsvall - Visa på karta

Skaffa linser

Hur gör du för att skaffa linser?

Boka ett besök hos oss på Synsam i Sundsvall så undersöker någon av våra optiker din ögonhälsa. Vi gör alltid en grundlig undersökning för att se ifall du har ett synfel. Har du ett som vi kan korrigera, hjälper optikern dig att säkerställa den rätta styrkan för dina linser. Dessa anpassas självklart efter dina förutsättningar och behov. Du får tips och råd av oss om hur du hanterar dina linser, hur du sätter in och tar ut dem, samt hur de bäst sköts.

Hitta de bästa linserna för dina ögon - boka ett besök hos Synsam Sundsvall Esplanaden idag!

Informationen uppdaterades 19 februari 2020 av Vården.se

Om Synsam Sundsvall Esplanaden

Välkommen till oss på Synsam Sundsvall Esplanaden!

Vår välsorterade butik ligger på Storgatan 24 och här kan du få hjälp med allt från glasögon och linser till olika typer av tillbehör. Vi har legitimerade optiker på plats som kan genomföra syntest och hjälpa till med att hitta rätt lösning för just dig. Hos oss hittar du naturligtvis ett brett sortiment av produkter från välkända märken, och vi välkomnar både dig som vill uppdatera din stil och dig som ska skaffa glasögon för första gången.

Du kan undersöka din syn hos Synsam

Vi har legitimerade optiker med lång erfarenhet hos oss på Synsam Sundsvall Esplanaden som kan hjälpa dig med olika typer av synundersökningar. Ofta är det bra att kolla upp synen om du har svårt att se på olika avstånd, upplever återkommande huvudvärk eller har problem med trötta ögon. Hit kommer du om du vill skaffa glasögon och/eller linser, eller om du ska ta körkort. Alla är välkomna - unga som gamla. Vi ser till att hjälpa dig utifrån just dina behov och förutsättningar.

Hitta dina nya glasögon hos oss

Våra rådgivare på Synsam Sundsvall Esplanaden kan hjälpa dig hitta rätt glasögon och välja bland bågar från många olika märken. Tillbehör, solglasögon, samt linsvätska hittar du också i vår butik. På Synsam erbjuder vi även abonnemanget Synsam Lifestyle, som gör att du kan hyra dina glasögon hos oss.

Du kan känna dig trygg hos oss

Tveka inte att boka en tid hos Synsam Sundsvall Esplanaden på Storgatan 24 redan idag!

Informationen uppdaterades 19 februari 2020 av Vården.se

Behandlingar hos Synsam Sundsvall Esplanaden

Synundersökning hos Synsam Sundsvall Esplanaden

Boka en synundersökning hos en av våra legitimerade optiker på Synsam Sundsvall Esplanaden. Undersökning av ögat Om du upplever att du...

Skaffa glasögon hos Synsam Sundsvall Esplanaden

Dags att skaffa glasögon? Varmt välkommen till Synsam Sundsvall Esplanaden! Glasögon kan rätta till ditt synfel Har du under en tid kä...

Skaffa linser hos Synsam Sundsvall Esplanaden

Linser fungerar som ett bra alternativ eller komplement till glasögon. Vi på Synsam i Sundsvall kan hjälpa dig med det. Hur gör du för at...

Karta - Storgatan 24, Sundsvall