• 060-127705

Skaffa linser hos Synsam Sundsvall Storgatan (Thulegatan)

Storgatan 34, Sundsvall - Visa på karta

Skaffa linser

Vi på Synsam Sundsvall Storgatan (Thulegatan) kan hjälpa dig som vill skaffa linser. Det kan vara ett bra alternativ om du har synfel men inte kan eller vill ha glasögon.

Synsam hjälper dig att skaffa linser

När du kommer till oss börjar vi alltid med att göra en noggrann undersökning, för att kontrollera din ögonhälsa och kunna konstatera om du har ett synfel som behöver korrigeras. Utifrån undersökningen kan optikern sedan hjälpa dig med att hitta rätt styrka på linserna. Linserna anpassas efter dina behov och vi ger dig råd och vägledning kring hur du sätter i och tar ur dem, hur du hanterar dem och hur du ska sköta om dem på bästa sätt.

Välkommen att boka tid hos Synsam Sundsvall Storgatan (Thulegatan) för hjälp med att skaffa linser!

Informationen uppdaterades 19 februari 2020 av Vården.se

Om Synsam Sundsvall Storgatan (Thulegatan)

Varmt välkommen till Synsam Sundsvall Storgatan (Thulegatan)!

På Storgatan 34 hittar du vår välsorterade butik, där vi kan hjälpa dig som behöver glasögon, linser eller tillbehör. Våra legitimerade optiker kan utföra olika typer av syntest och undersökningar, så att vi kan hitta den bästa lösningen för just dig. Vi erbjuder ett brett sortiment med produkter från välkända märken, och till oss är du välkommen vare sig du ska skaffa glasögon för första gången eller bara vill uppdatera din stil.

Få din syn undersökt av våra optiker

Hos oss på Synsam Sundsvall Storgatan (Thulegatan) finns erfarna, legitimerade optiker som kan hjälpa dig med ett flertal olika syntest. Det kan till exempel vara aktuellt om:

• Du har svårt att se på olika avstånd
  • Du upplever återkommande huvudvärk
  • Du har problem med trötta ögon
  • Du vill skaffa linser
  • Du vill skaffa glasögon
  • Du ska ta körkort

Alla är välkomna hos oss - både unga och gamla. Vi hjälper dig utifrån just dina förutsättningar och behov.

Gör en ögonhälsoundersökning hos oss

Om du är orolig för din ögonhälsa, kan vi på Synsam Sundsvall Storgatan (Thulegatan) utföra en ordentlig ögonhälsoundersökning. Detta rekommenderar vi till alla som fyllt 40 år. Då tittar vi på hela ögat för att upptäcka tecken på de tre vanligaste ögonsjukdomarna: grön starr, grå starr och åldersförändringar i gula fläcken.

Hitta dina nya glasögon hos Synsam Sundsvall Storgatan (Thulegatan)

Olycksgaranti för att du ska känna dig trygg

Synsam finns kvar som ett stöd för dig, även efter att vi undersökt dig och du fått dina glasögon eller linser. Om dina glasögon går sönder inom de första 365 dagarna så täcks du av vår kostnadsfria olycksgaranti. Det betyder att vi reparerar eller byter ut dina glasögon åt dig. Skulle du få försämrad syn inom det första året får du självklart boka en ny synundersökning hos oss - utan extra kostnad.

Boka in dig hos oss på Synsam på Storgatan 34 i Sundsvall - välkommen!

Informationen uppdaterades 19 februari 2020 av Vården.se

Behandlingar hos Synsam Sundsvall Storgatan (Thulegatan)

Synundersökning hos Synsam Sundsvall Storgatan (Thulegatan)

Har du problem med synen? Tveka inte att boka en tid för synundersökning hos Synsam Sundsvall Storgatan (Thulegatan) redan idag! Vi under...

Skaffa glasögon hos Synsam Sundsvall Storgatan (Thulegatan)

Vi hjälper dig att skaffa nya glasögon. Välkommen till Synsam Sundsvall Storgatan (Thulegatan)! Ditt synfel kan korrigeras med hjälp av g...

Skaffa linser hos Synsam Sundsvall Storgatan (Thulegatan)

Ögonhälsoundersökning hos Synsam Sundsvall Storgatan (Thulegatan)

För att få en bild av din ögonhälsa, genomför vi på Synsam Sundsvall Storgatan (Thulegatan) ögonhälsoundersökningar. Hela ögat undersöks...

Karta - Storgatan 34, Sundsvall