• 0911-14747

Undersökning av ny patient hos TANDVÅRDS-TEAMET AB - Tandläkare Ove Brunström i 941 62

795 kr

Hamngatan 47 - Visa på karta

Undersökning av ny patient

Innan en tandläkarundersökning

Under tandläkarundersökningen

Fyra röntgenbilder ingår i priset.

Om problem behöver åtgärdas

Varmt välkommen!

Om TANDVÅRDS-TEAMET AB - Tandläkare Ove Brunström

VÄLKOMMEN !

Fråga gärna efter referenser hos någon av våra patienter... ( personen finns troligen i din bekantskapskrets).

Ring oss 0911 - 147 47

Tandläkare Ove Brunström m. personal

Behandlingar hos TANDVÅRDS-TEAMET AB - Tandläkare Ove Brunström

• - Fullständig undersökning när du kommer som ny patient till oss.
  • - Fyra röntgenbilder ingår.
795 kr

Munhygienbehandling hos tandhygienist hos TANDVÅRDS-TEAMET AB - Tandläkare Ove Brunström i 941 62

• - Tandhygienisten tar bort tandsten, putsar och polerar.
  • - Fluorbehandling vid behov.
  • - Munhygieninstruktion och kontroll av tidigare behandling.
850 kr

Tandutdragning hos TANDVÅRDS-TEAMET AB - Tandläkare Ove Brunström i 941 62

• - Vanlig utdragning av en tand.
  • - Alla moment ingår.
  • - Om tanden behöver delas eller opereras ut blir behandlingen dyrare.
1 225 kr

Tandlagning på kindtand, tre ytor hos TANDVÅRDS-TEAMET AB - Tandläkare Ove Brunström i 941 62

• - Lagning med plastfyllning, inklusive material.
1 560 kr

Rotfyllning av framtand hos TANDVÅRDS-TEAMET AB - Tandläkare Ove Brunström i 941 62

*3 238 kr

Krona på enstaka tand hos TANDVÅRDS-TEAMET AB - Tandläkare Ove Brunström i 941 62

• - Krona med metall och porslin: Helkeramisk krona: Priset gäller när man gör en enda krona.
  • - I priset ingår allt material och tandtekniskt arbete.
*4 490 kr

Karta - Hamngatan 47