• 0152-10773

Nikandergatan 6, Strängnäs - Visa på karta

Cecilia Sundh Tandvård - Strängnäs

Vår ambition är att kunna ta emot dig med värk samma dag som du söker akut hjälp. Det är viktigt att du känner dig trygg hos din tandläkare och att du vet att du snabbt kan få hjälp.

Kontakta oss så hittar vi en tid tillsammans!

Informationen uppdaterades 05 september 2018 av Vården.se

Om Cecilia Sundh Tandvård

C. Sundh Tandvård ligger centralt i Strängnäs. Här har bedrivits tandvård sedan långt tillbaka i tiden. Mottagningen drivs av Tandläkare Cecilia Sundh tillsammans med ett sammansvetsat team av tandläkare och sköterskor. Vi arbetar delegerat och är mån om att du som patient känner dig delaktig i den vård vi erbjuder.

För oss är det viktigt att kundens önskemål ställs i centrum, hur kan vi hjälpa dig?

Ett besök hos C. Sundh Tandvård

Hos oss möter du alltid en trygg och glad personal och vi vill att du ska uppleva tandvård i en lugn miljö utan stress. Vi erbjuder tandvård för hela familjen, från barn till äldre. Barn går gratis upp till det året man fyller 22. Vi har stor vana att ta emot tandvårdsrädda patienter.

På C. Sundh Tandvård erbjuder vi det mesta inom tandvård. Vi arbetar med modern utrustning, på kliniken finns Panorama röntgen och 3D röntgen, och skulle det behövas så har vi ett nära samarbete med duktiga specialisttandläkare.

Betalningsmedel

Hos oss kan du betala kontant eller med kort.

Välkommen till C. Sundh Tandvård!

Informationen uppdaterades 05 september 2018 av Vården.se

Behandlingar hos Cecilia Sundh Tandvård

Tandläkarundersökning hos Cecilia Sundh Tandvård i Strängnäs

Akuttandvård hos Cecilia Sundh Tandvård i Strängnäs

Har du bitit sönder en tand eller har du av något annat skäl drabbats av plötslig tandvärk? Vår ambition är att kunna ta emot dig med vä...

Ersättning av tänder - kronor och broar hos Cecilia Sundh Tandvård i Strängnäs

Har du förlorat tänder kan vi givetvis finna olika typer av ersättningar. Vi samarbetar med ett tandtekniskt laboratorium som kan framställa...

Bettskenor hos Cecilia Sundh Tandvård i Strängnäs

Om du vaknar upp med huvudvärk eller ömmande käkar kan det bero på att du biter ihop eller gnisslar med tänderna. Att gnissla betyder att...

Cecilia Sundh

Karta - Nikandergatan 6, Strängnäs

09:26 - 14 jun, 2018

08:18 - 09 feb, 2018

11:04 - 27 jan, 2018 skrev:

Ett otroligt härligt bemötande, med ett leende lämnade jag mottagningen och rekommenderar varmt detta ställe. Har gått till annan tandläkare förut, men nu flyttar jag hit istället... tar även med mig hela familjen!

14:59 - 02 jan, 2018 skrev:

Sökte akut och fick komma samma dag.
Fantastiskt fin och trevligt bemötande.

12:16 - 26 okt, 2017 skrev:

Världens bästa tandläkarteam!

22:24 - 19 feb, 2017 skrev:

Bästa tandläkaren! Proffsig, trevlig och lugn.

14:46 - 02 jan, 2017

13:49 - 08 sep, 2016

23:52 - 02 aug, 2016 skrev:

Trevligt mottagande av Katarina direkt. Ingen väntetid. Lugn och mysig miljö.
Det var akut och jag fick tid samma dag!
Katarina du lyckades med vad ingen gjort på många år ta en röntgenbild, med ditt lugn och din psykologi. Cecilia du var lugn och mysig du också, jag kände mig trygg och fick naturligtvis hjälp direkt.
Tack till er båda
Christina

20:59 - 17 jul, 2016 skrev:

Tack Cecilia, vilken fantastisk mottagning där lilla jag är patient! Orden räcker inte till, utan jag rekommenderar ett besök på denna fantastiska mottagning. Vilken härlig personal och mottagning, Ulf.

14:04 - 30 maj, 2016 skrev:

Vilket härligt bemötande!
Äntligen har jag hittat en mottagning med fantastisk personal, som gör att man känner stor trygghet i samband med sitt besök.
Tack!!

16:49 - 27 apr, 2016

15:30 - 24 apr, 2016 skrev:

För en patient med tandläkarskräck är Sundh Tandvård rätt ställe att gå till! På över 10 år hade jag inte satt min fot hos en tandläkare pga dåliga erfarenheter av folktandvården. Men pga ett olycksfall blev jag tvungen. Personalen har en fantastisk förmåga att få mig att känna mig lugn. Cecilia och hennes fantastiska tandsköterskor gör ett fantastiskt jobb! Jag kommer aldrig glömma mitt första mottagningsbesök!

19:54 - 02 jan, 2016 skrev:

Har gått hos Cecilia så länge hon har haft praktiken, Cecilia och hennes underbara gäng som med sitt sätt att ta hand om sina patienter och sin proffsighet inom yrket kan jag starkt rekommendera detta fantastiska gäng med Cecilia i spetsen.

14:21 - 03 nov, 2015 skrev:

Vilket ställe! Väldigt trist att jag har så bra tänder att jag inte behöver gå dit på två år bara.
Jättebra personal som inte bara var supertrevliga utan även informativa, trevlig lugn lokal. Trodde aldrig jag skulle se fram emot att gå till tandis men det gör jag!

19:47 - 23 okt, 2015 skrev:

Så nöjd med mitt besök. Proffsigt och trevligt där jag kände mig så väl omhändertagen. Samspelet mellan tandläkare och personal är en dröm att bevittna. Skall aldrig byta tandläkare igen.

10:07 - 17 sep, 2015 skrev:

Bästa tandläkaren i hela stan.

18:28 - 20 aug, 2015 skrev:

Kan varmt rekommendera Cecilia Sundh Tandvård.
De är professionella, trevliga och man blir alltid lika varmt mottagen av alla när man besöker dem.

22:44 - 09 jun, 2015 skrev:

Thanx for my BrillianSmile:) Super nöjd med min tandblekning!

19:02 - 12 jan, 2015 skrev:

Mina önskemål har verkligen ställts i centrum och jag är en mycket nöjd ny kund.

23:26 - 22 okt, 2014 skrev:

Vi är så nöjda blir väl om pysslade i en lugn och behaglig miljö av trevlig personal, kan gå dit fast man är jätte rädd

15:33 - 05 maj, 2014 skrev:

Jätte bra bemötande och service!