1/3
Öppet, idag till 18:00

Synsam Stockholm Kungsholms Torg

Hantverkargatan 31, Stockholm

Synsam Stockholm Kungsholms Torg

Varmt välkommen till Synsam Stockholm Kungsholms Torg!

Hos Synsam på Hantverkargatan 31 i Stockholm hittar du vår välsorterade butik. Ta hjälp av våra legitimerade optiker för att boka olika sorters synundersökningar. Hos oss hittar du glasögon, linser och tillbehör från välkända märken, och vi hjälper dig om du behöver skaffa glasögon för första gången, eller om du helt enkelt bara vill uppdatera din stil.

Våra optiker undersöker din syn

Hos Synsam Stockholm Kungsholms Torg hittar du legitimerade optiker med lång erfarenhet, som kan hjälpa dig med ett flertal olika syntest. Det kan till exempel vara aktuellt om du:

• Ofta har problem med trötta ögon
  • Vill skaffa linser
  • Vill skaffa glasögon

Glasögon hos Synsam Stockholm Kungsholms Torg

Hos Synsam kan du köpa bågar från ett stort antal märken, och våra rådgivare finns på plats för att hjälpa dig hitta rätt glasögon för just dig. Vi erbjuder också möjligheten att hyra dina glasögon, genom vårt abonnemang Synsam Lifestyle. Utöver det hittar du solglasögon, linsvätska och massor med tillbehör i vår butik.

Synsam följer upp under det första året

Det kan hända mycket på ett år! Vi finns då som ett stöd för dig, även efter att vi undersökt dig och du fått dina glasögon eller linser. Om de skulle de gå sönder inom de första 365 dagarna täcks du av vår kostnadsfria olycksgaranti. I så fall reparerar vi eller byter ut dem åt dig. Skulle du upptäcka att du får ytterligare försämrad syn inom det första året får du självklart komma tillbaka till oss för en ny synundersökning, utan någon extra kostnad.

Boka en tid hos oss på Synsam Stockholm Kungsholms Torg!

Informationen uppdaterades 11:57 - 11 dec, 2020

Skaffa linser hos Synsam Stockholm Kungsholms Torg

Pris från: 549 kr

Om du har ett synfel och inte kan eller vill ha glasögon, är linser ett bra alternativ. Hos Synsam Stockholm Kungsholms Torg kan vi hjälpa dig.

Så går det till att skaffa linser

När du kommer till oss gör vi en grundlig undersökning för att kontrollera ögonhälsan och se ifall du har ett synfel som behöver korrigeras. Där det är aktuellt hjälper optikern till att säkerställa den styrka du behöver på dina linser. Vi anpassar linserna efter dina ögon och behov. Optikern ger dig råd i hur du hanterar linserna, hur du sätter in och tar ut dem, samt hur du sköter dem på bästa sätt.

Boka ett besök hos Synsam Stockholm Kungsholms Torg för att hitta de bästa linserna för dina ögon!

Synundersökning
hos Synsam Stockholm Kungsholms Torg

Boka en synundersökning hos någon av våra legitimerade optiker på Synsam Stockholm Kungsholms Torg. Därför är det bra att undersöka sina...

Pris från: 199 kr

Skaffa glasögon
hos Synsam Stockholm Kungsholms Torg

Tror du att du kanske behöver glasögon? Då är du varmt välkommen till Synsam Stockholm Kungsholms Torg. Glasögon hjälper till att korrige...

Pris från: 199 kr

Lördag : 10:00 - 15:00