Skaffa glasögon hos Synsam Stockholm Västermalmsgallerian

Sankt Eriksgatan 45, Västermalmsgallerian, Stockholm - Visa på karta

• Söndag 11:00 - 18:00

Skaffa glasögon

Du kan korrigera ditt synfel med glasögon

Upplever du problem med din syn? Misstänker du att du behöver glasögon? Då kan ett bra första steg vara att träffa en av våra optiker. Genom att träffa en optiker kan du få svar på dina frågor om ögonhälsa och genomgå olika tester. Om glasögon visar sig vara aktuellt i ditt fall, hjälper optikern till med justeringarna för att hitta rätt styrka på dina glasögon.

Flera alternativ för dina glasögon

Vi på Synsam erbjuder bågar från ett stort antal märken, och kan hjälpa dig att hitta rätt par för just dig. När du köper glasögon hos oss täcks du dessutom av vår olycksgaranti, vilket innebär att vi reparerar eller ersätter dina glasögon åt dig om de skadas inom de första 365 dagarna. Vi har även ett abonnemang som heter Synsam Lifestyle, där du kan hyra dina glasögon, istället för att köpa dem. I abonnemanget ingår tre olika typer glasögon som du betalar en fast månadskostnad för.

Hitta rätt glasögon hos oss på Synsam Stockholm Västermalmsgallerian!

Informationen uppdaterades 21 februari 2020 av Vården.se

Om Synsam Stockholm Västermalmsgallerian

Varmt välkommen till Synsam Stockholm Västermalmsgallerian!

Hos Synsam på Sankt Eriksgatan 45 i Stockholm hittar du vår välsorterade butik i Västermalmsgallerian. Ta hjälp av våra legitimerade optiker för att boka olika sorters synundersökningar. Hos oss hittar du glasögon, linser och tillbehör från välkända märken, och vi hjälper dig om du behöver skaffa glasögon för första gången, eller om du helt enkelt bara vill uppdatera din stil.

Undersök din syn hos oss

Våra optiker på Synsam Stockholm Västermalmsgallerian är legitimerade och erfarna, så du kan känna dig trygg hos oss när du vill undersöka din syn. Det kan vara aktuellt om du upplever någon/några av dessa situationer, där du:

• Ofta har trötta ögon
  • Vill skaffa glasögon och/eller linser

För oss är det viktigt att vi hjälper dig utifrån dina förutsättningar och behov. Alla är välkomna, unga som gamla!

Synsam Stockholm Västermalmsgallerian hittar rätt glasögon för dig

Behöver du glasögon? Hos oss på Synsam hittar du ett stort utbud glasögonbågar från välkända märken. Är du inte helt säker på vad du vill ha kan våra duktiga rådgivare hjälpa dig att hitta rätt par för just dig. Vi erbjuder också möjligheten att hyra glasögon, genom vårt abonnemang Synsam Lifestyle. Behöver du solglasögon, linsvätska eller andra tillbehör kan vi naturligtvis hjälpa dig med det också!

Vi finns här för dig under hela första året

Efter att vi har undersökt dig och du fått dina glasögon och/eller linser, kan mycket hända på ett år. Då finns vi på Synsam här som stöd. Skulle dina glasögon gå sönder inom de första 365 dagarna täcks du av vår kostnadsfria olycksgaranti, och vi reparerar eller byter ut dem åt dig. Märker du att din syn blivit försämrad under året får du självklart boka en ny synundersökning hos oss, utan extra kostnad.

Boka tid hos våra optiker på Synsam Stockholm Västermalmsgallerian!

Informationen uppdaterades 21 februari 2020 av Vården.se

Behandlingar hos Synsam Stockholm Västermalmsgallerian

Synundersökning hos Synsam Stockholm Västermalmsgallerian

Boka en synundersökning hos någon av våra legitimerade optiker på Synsam Stockholm Västermalmsgallerian. Därför är det bra att undersöka...

Skaffa glasögon hos Synsam Stockholm Västermalmsgallerian

Ska du skaffa dina första glasögon, eller uppdatera de du har? Välkommen till Synsam i Västermalmsgallerian, så hjälper vi dig! Du kan ko...

Skaffa linser hos Synsam Stockholm Västermalmsgallerian

Om du har ett synfel och inte kan eller vill ha glasögon, är linser ett bra alternativ. Hos Synsam Stockholm Västermalmsgallerian kan vi hjä...

Karta - Sankt Eriksgatan 45, Västermalmsgallerian, Stockholm