Synundersökning hos Synsam Stockholm Västermalmsgallerian

Sankt Eriksgatan 45, Västermalmsgallerian, Stockholm - Visa på karta

• Söndag 11:00 - 18:00

Synundersökning

Därför är det bra att undersöka sina ögon

Upplever du problem med din syn eller har du andra besvärande symtom relaterade till din syn? Då kan det vara bra att undersöka ögat, ifall du skulle ha något eventuellt synfel. Om du behöver synkorrigering, kan det i så fall bli aktuellt att skaffa glasögon och/eller linser.

Så går undersökningen till

Först vill våra optiker veta hur du uppfattar din syn och ögonhälsa. Då kan det vara bra att veta ifall du har ärftlighet för synfel eller ögonsjukdomar. Sedan görs olika mätningar för att avgöra om du har någon typ av synfel. Visar det sig att du har ett synfel som behöver korrigeras med glasögon eller linser kan optikern hitta rätt styrka för dig. Upptäcker optikern något annat som är avvikande skickar de en remiss till en ögonläkare.

Välkommen till oss på Synsam i Västermalmsgallerian!

Informationen uppdaterades 21 februari 2020 av Vården.se

Om Synsam Stockholm Västermalmsgallerian

Varmt välkommen till Synsam Stockholm Västermalmsgallerian!

Hos Synsam på Sankt Eriksgatan 45 i Stockholm hittar du vår välsorterade butik i Västermalmsgallerian. Ta hjälp av våra legitimerade optiker för att boka olika sorters synundersökningar. Hos oss hittar du glasögon, linser och tillbehör från välkända märken, och vi hjälper dig om du behöver skaffa glasögon för första gången, eller om du helt enkelt bara vill uppdatera din stil.

Undersök din syn hos oss

Våra optiker på Synsam Stockholm Västermalmsgallerian är legitimerade och erfarna, så du kan känna dig trygg hos oss när du vill undersöka din syn. Det kan vara aktuellt om du upplever någon/några av dessa situationer, där du:

• Ofta har trötta ögon
  • Vill skaffa glasögon och/eller linser

För oss är det viktigt att vi hjälper dig utifrån dina förutsättningar och behov. Alla är välkomna, unga som gamla!

Synsam Stockholm Västermalmsgallerian hittar rätt glasögon för dig

Behöver du glasögon? Hos oss på Synsam hittar du ett stort utbud glasögonbågar från välkända märken. Är du inte helt säker på vad du vill ha kan våra duktiga rådgivare hjälpa dig att hitta rätt par för just dig. Vi erbjuder också möjligheten att hyra glasögon, genom vårt abonnemang Synsam Lifestyle. Behöver du solglasögon, linsvätska eller andra tillbehör kan vi naturligtvis hjälpa dig med det också!

Vi finns här för dig under hela första året

Efter att vi har undersökt dig och du fått dina glasögon och/eller linser, kan mycket hända på ett år. Då finns vi på Synsam här som stöd. Skulle dina glasögon gå sönder inom de första 365 dagarna täcks du av vår kostnadsfria olycksgaranti, och vi reparerar eller byter ut dem åt dig. Märker du att din syn blivit försämrad under året får du självklart boka en ny synundersökning hos oss, utan extra kostnad.

Boka tid hos våra optiker på Synsam Stockholm Västermalmsgallerian!

Informationen uppdaterades 21 februari 2020 av Vården.se

Behandlingar hos Synsam Stockholm Västermalmsgallerian

Synundersökning hos Synsam Stockholm Västermalmsgallerian

Boka en synundersökning hos någon av våra legitimerade optiker på Synsam Stockholm Västermalmsgallerian. Därför är det bra att undersöka...

Skaffa glasögon hos Synsam Stockholm Västermalmsgallerian

Ska du skaffa dina första glasögon, eller uppdatera de du har? Välkommen till Synsam i Västermalmsgallerian, så hjälper vi dig! Du kan ko...

Skaffa linser hos Synsam Stockholm Västermalmsgallerian

Om du har ett synfel och inte kan eller vill ha glasögon, är linser ett bra alternativ. Hos Synsam Stockholm Västermalmsgallerian kan vi hjä...

Karta - Sankt Eriksgatan 45, Västermalmsgallerian, Stockholm