Skaffa linser hos Synsam Stockholm Sergels Torg

Sergelarkaden 12, Stockholm - Visa på karta

• Söndag 11:00 - 17:00

Skaffa linser

Att skaffa linser hos Synsam

En av våra optiker börjar med noggrann undersökning för att se om du har ett synfel som behöver korrigeras. Dessutom kontrolleras ögonhälsan. Visar det sig att du har ett synfel kan optikern i nästa steg säkerställa den styrka du behöver på dina linser. Linserna anpassas självklart efter dina förutsättningar och behov. Är du osäker på hur du ska hantera linser och hur du sätter in och tar ut dem, ger optikern dig tips och råd på hur du sköter dem på bästa sätt.

Hitta de bästa linserna för dig hos Synsam Stockholm Sergels Torg på Sergelarkaden 12!

Informationen uppdaterades 20 februari 2020 av Vården.se

Om Synsam Stockholm Sergels Torg

Välkommen till oss på Synsam Stockholm Sergels Torg!

På Sergelarkaden 12 i Stockholm hittar du vår välsorterade butik, där du kan hitta glasögon, linser och tillbehör från välkända märken. Du kan även boka olika sorters synundersökningar som genomförs av någon av våra legitimerade optiker. Vi finns här både för dig som ska skaffa glasögon för första gången och för dig som endast vill uppdatera din stil.

Våra legitimerade optiker hjälper dig med syntest

Hos Synsam Stockholm Sergels Torg kan du få hjälp med olika typer av synundersökningar av våra legitimerade optiker. Det kan exempelvis vara aktuellt om du:

• Ofta har problem med trötta ögon
  • Vill skaffa linser
  • Vill skaffa glasögon

Vi hjälper dig utifrån dina behov och välkomnar både unga och gamla till vår butik.

Ögonhälsoundersökning hjälper dig att upptäcka sjukdomar i tid

Hos Synsam Stockholm Sergels Torg kan du få hjälp med en ögonhälsoundersökning. Detta är något som vi rekommenderar till alla som fyllt 40 år, och är ett bra sätt att upptäcka tecken på eventuella ögonsjukdomar. Under undersökningen går vi igenom hela ögat och tittar särskilt efter symtom på våra tre vanligaste ögonsjukdomar: grön starr, grå starr och åldersförändringar i gula fläcken.

Synsam Stockholm Sergels Torg hjälper dig att hitta rätt glasögon

Hos Synsam finns alltid ett stort utbud av glasögonbågar, från välkända märken, och våra rådgivare finns på plats för att hjälpa dig hitta rätt par för just dig. Vill du inte köpa dina glasögon erbjuder vi möjligheten att hyra dem istället, genom vårt abonnemang Synsam Lifestyle. Hos oss finns naturligtvis också solglasögon, linsvätska och många andra tillbehör.

Du kan känna dig trygg hos oss

Tveka inte att boka en tid hos Synsam Stockholm Sergels Torg på Sergelarkaden 12 redan idag!

Informationen uppdaterades 20 februari 2020 av Vården.se

Behandlingar hos Synsam Stockholm Sergels Torg

Synundersökning hos Synsam Stockholm Sergels Torg

Skaffa glasögon hos Synsam Stockholm Sergels Torg

Behöver du skaffa glasögon? Då kan du få hjälp hos oss på Synsam Stockholm Sergels Torg. Korrigera ditt synfel med glasögon Glasögon ä...

Skaffa linser hos Synsam Stockholm Sergels Torg

Linser är ett bra alternativ för dig som inte kan eller vill ha glasögon. Hos Synsam Stockholm Sergels Torg kan vi hjälpa dig. Att skaffa...

Ögonhälsoundersökning hos Synsam Stockholm Sergels Torg

Att göra en ögonhälsoundersökning är ett bra sätt att upptäcka tidiga tecken på sjukdom och få en uppfattning om din ögonhälsa. Vi på Synsam...

Karta - Sergelarkaden 12, Stockholm