Skaffa glasögon hos Synsam Stockholm Sergels Torg

Sergelarkaden 12, Stockholm - Visa på karta

• Söndag 11:00 - 17:00

Skaffa glasögon

Korrigera ditt synfel med glasögon

Glasögon är en metod för att korrigera olika typer av synfel. Hos våra legitimerade optiker kan du få hjälp med att hitta rätt styrka för just dig. När du kommer till oss gör vi olika mätningar och du får svara på frågor om din ögonhälsa. Om vi konstaterar att du har något synfel som behöver korrigeras, hjälper vi dig naturligtvis genom hela processen med att skaffa glasögon.

Skaffa glasögon utifrån dina behov

Vi på Synsam erbjuder ett brett utbud av glasögonbågar från flera olika märken, och hjälper dig att hitta rätt par för dig. När du köper dina glasögon hos oss täcks du automatiskt av vår olycksgaranti. Det innebär att vi ersätter eller reparerar glasögonen om de skadas under det första året. Vi erbjuder också möjligheten att hyra dina glasögon, genom abonnemanget Synsam Lifestyle. Det innebär att du får tre olika av glasögon som du betalar en fast månadskostnad för.

Välkommen till Synsam Stockholm Sergels Torg, så hjälper vi dig att hitta glasögon som passar dig!

Informationen uppdaterades 20 februari 2020 av Vården.se

Om Synsam Stockholm Sergels Torg

Välkommen till oss på Synsam Stockholm Sergels Torg!

På Sergelarkaden 12 i Stockholm hittar du vår välsorterade butik, där du kan hitta glasögon, linser och tillbehör från välkända märken. Du kan även boka olika sorters synundersökningar som genomförs av någon av våra legitimerade optiker. Vi finns här både för dig som ska skaffa glasögon för första gången och för dig som endast vill uppdatera din stil.

Våra legitimerade optiker hjälper dig med syntest

Hos Synsam Stockholm Sergels Torg kan du få hjälp med olika typer av synundersökningar av våra legitimerade optiker. Det kan exempelvis vara aktuellt om du:

• Ofta har problem med trötta ögon
  • Vill skaffa linser
  • Vill skaffa glasögon

Vi hjälper dig utifrån dina behov och välkomnar både unga och gamla till vår butik.

Ögonhälsoundersökning hjälper dig att upptäcka sjukdomar i tid

Hos Synsam Stockholm Sergels Torg kan du få hjälp med en ögonhälsoundersökning. Detta är något som vi rekommenderar till alla som fyllt 40 år, och är ett bra sätt att upptäcka tecken på eventuella ögonsjukdomar. Under undersökningen går vi igenom hela ögat och tittar särskilt efter symtom på våra tre vanligaste ögonsjukdomar: grön starr, grå starr och åldersförändringar i gula fläcken.

Synsam Stockholm Sergels Torg hjälper dig att hitta rätt glasögon

Hos Synsam finns alltid ett stort utbud av glasögonbågar, från välkända märken, och våra rådgivare finns på plats för att hjälpa dig hitta rätt par för just dig. Vill du inte köpa dina glasögon erbjuder vi möjligheten att hyra dem istället, genom vårt abonnemang Synsam Lifestyle. Hos oss finns naturligtvis också solglasögon, linsvätska och många andra tillbehör.

Du kan känna dig trygg hos oss

Tveka inte att boka en tid hos Synsam Stockholm Sergels Torg på Sergelarkaden 12 redan idag!

Informationen uppdaterades 20 februari 2020 av Vården.se

Behandlingar hos Synsam Stockholm Sergels Torg

Synundersökning hos Synsam Stockholm Sergels Torg

Skaffa glasögon hos Synsam Stockholm Sergels Torg

Behöver du skaffa glasögon? Då kan du få hjälp hos oss på Synsam Stockholm Sergels Torg. Korrigera ditt synfel med glasögon Glasögon ä...

Skaffa linser hos Synsam Stockholm Sergels Torg

Linser är ett bra alternativ för dig som inte kan eller vill ha glasögon. Hos Synsam Stockholm Sergels Torg kan vi hjälpa dig. Att skaffa...

Ögonhälsoundersökning hos Synsam Stockholm Sergels Torg

Att göra en ögonhälsoundersökning är ett bra sätt att upptäcka tidiga tecken på sjukdom och få en uppfattning om din ögonhälsa. Vi på Synsam...

Karta - Sergelarkaden 12, Stockholm