1/3
Öppet, idag till 18:00

Synsam Stockholm Ringen

Götgatan 132, Stockholm

Synsam Stockholm Ringen

Varmt välkommen till optikerna på Synsam Stockholm Ringen!

Du hittar vår välsorterade Synsambutik på Götgatan 132 i Ringen. Våra legitimerade optiker finns här för att hjälpa dig med olika sorters synundersökningar, samt att hitta glasögon, linser eller andra tillbehör som du behöver. Ska du skaffa glasögon för första gången eller vill du bara uppdatera din stil? Vi på Synsam finns här för dig!

Undersök din syn hos oss

Våra optiker på Synsam Stockholm Ringen är legitimerade och erfarna, så du kan känna dig trygg hos oss när du vill undersöka din syn. Det kan vara aktuellt om du upplever någon/några av dessa situationer, där du:

• Ofta har trötta ögon
  • Vill skaffa glasögon och/eller linser

För oss är det viktigt att vi hjälper dig utifrån dina förutsättningar och behov. Alla är välkomna, unga som gamla!

Skaffa glasögon hos Synsam Stockholm Ringen

Vi på Synsam erbjuder ett stort utbud av glasögonbågar från olika märken. Känner du dig osäker på vad som passar just dig finns våra rådgivare alltid på plats för att hjälpa dig. Om du inte vill köpa dina glasögon erbjuder vi också möjligheten att hyra dem, genom abonnemanget Synsam Lifestyle. Vi har naturligtvis också solglasögon, linsvätska och massor med andra tillbehör i vår butik.

Vi finns här för dig under hela första året

Efter att vi har undersökt dig och du fått dina glasögon och/eller linser, kan mycket hända på ett år. Då finns vi på Synsam här som stöd. Skulle dina glasögon gå sönder inom de första 365 dagarna täcks du av vår kostnadsfria olycksgaranti, och vi reparerar eller byter ut dem åt dig. Märker du att din syn blivit försämrad under året får du självklart boka en ny synundersökning hos oss, utan extra kostnad.

Boka tid hos våra optiker på Synsam Stockholm Ringen!

Informationen uppdaterades 16:27 - 6 okt, 2020

Skaffa linser hos Synsam Stockholm Ringen

Pris från: 549 kr

Ibland kan eller vill man inte ha glasögon vid ett synfel. Då är linser ett bra val. Du kan hitta dina linser hos oss på Synsam Stockholm Ringen.

Så gör du för att skaffa linser

Först gör en av våra legitimerade optiker en grundlig undersökning av dina ögon för att analysera ögonhälsan. Om optikern upptäcker att du har ett synfel, kan du bli erbjuden linser för att korrigera synen. Då säkerställer vi just den styrka du behöver på dem. Vi utgår från dina ögon och behov när vi anpassar dem åt dig. Självklart får du råd och tips om hur du hanterar linserna, hur du sätter in och tar ut dem, och hur du sköter dem på bästa sätt.

Skaffa linser genom att boka ett besök hos oss på Synsam Stockholm Ringen!

Synundersökning
hos Synsam Stockholm Ringen

Pris från: 199 kr

Skaffa glasögon
hos Synsam Stockholm Ringen

Om du behöver skaffa glasögon är du varmt välkommen till Synsam Stockholm Ringen. Glasögon korrigerar synfel Om du upplever problem m...

Pris från: 199 kr

5 / 5

14 nov, 2020 Mariyama G. skrev:

Mycket serviceminded personal, lättsamma och glada

Lördag : 10:00 - 18:00
Söndag : 11:00 - 18:00