fr. 199 kr

Götgatan 132, Stockholm - Visa på karta

• Söndag 11:00 - 18:00

Skaffa glasögon

Glasögon korrigerar synfel

Om du upplever problem med synen och misstänker att du kan behöva glasögon kan det vara bra att träffa en av våra optiker. Vid ett besök får du svara på frågor om din ögonhälsa och olika tester utförs. Om det visar sig att glasögon behövs, är det optikern som hjälper till med justeringarna för att hitta rätt styrka på glasögonen.

Flexibla lösningar för dina glasögon

Hos oss på Synsam hittar du bågar från ett stort antal märken, och vi hjälper dig att hitta rätt par för just dig. Om du väljer att köpa glasögon hos oss täcks du av vår olycksgaranti, vilket innebär att vi reparerar eller ersätter dina glasögon om de skadas inom de första 365 dagarna. Du kan också välja att hyra dina glasögon, genom vårt abonnemang Synsam Lifestyle. Då får du tre olika typer av glasögon som du betalar en fast månadskostnad för.

Välkommen till Synsam Stockholm Ringen för att hitta glasögon som passar dig!

Informationen uppdaterades 06 oktober 2020 av Vården.se

Om Synsam Stockholm Ringen

Varmt välkommen till optikerna på Synsam Stockholm Ringen!

Du hittar vår välsorterade Synsambutik på Götgatan 132 i Ringen. Våra legitimerade optiker finns här för att hjälpa dig med olika sorters synundersökningar, samt att hitta glasögon, linser eller andra tillbehör som du behöver. Ska du skaffa glasögon för första gången eller vill du bara uppdatera din stil? Vi på Synsam finns här för dig!

Undersök din syn hos oss

Våra optiker på Synsam Stockholm Ringen är legitimerade och erfarna, så du kan känna dig trygg hos oss när du vill undersöka din syn. Det kan vara aktuellt om du upplever någon/några av dessa situationer, där du:

• Ofta har trötta ögon
  • Vill skaffa glasögon och/eller linser

För oss är det viktigt att vi hjälper dig utifrån dina förutsättningar och behov. Alla är välkomna, unga som gamla!

Skaffa glasögon hos Synsam Stockholm Ringen

Vi på Synsam erbjuder ett stort utbud av glasögonbågar från olika märken. Känner du dig osäker på vad som passar just dig finns våra rådgivare alltid på plats för att hjälpa dig. Om du inte vill köpa dina glasögon erbjuder vi också möjligheten att hyra dem, genom abonnemanget Synsam Lifestyle. Vi har naturligtvis också solglasögon, linsvätska och massor med andra tillbehör i vår butik.

Vi finns här för dig under hela första året

Efter att vi har undersökt dig och du fått dina glasögon och/eller linser, kan mycket hända på ett år. Då finns vi på Synsam här som stöd. Skulle dina glasögon gå sönder inom de första 365 dagarna täcks du av vår kostnadsfria olycksgaranti, och vi reparerar eller byter ut dem åt dig. Märker du att din syn blivit försämrad under året får du självklart boka en ny synundersökning hos oss, utan extra kostnad.

Boka tid hos våra optiker på Synsam Stockholm Ringen!

Informationen uppdaterades 06 oktober 2020 av Vården.se

Behandlingar hos Synsam Stockholm Ringen

Synundersökning hos Synsam Stockholm Ringen

fr. 199 kr Ungdom 13-19 år: 199 kr, vuxen (glasögon): 449 kr, vuxen (linser): fr. 549 kr. Synundersökningen ingår om du tecknar ett glasögonabonnemang.

Skaffa glasögon hos Synsam Stockholm Ringen

fr. 199 kr Ungdom 13-19 år: 199 kr, vuxen: 449 kr. Synundersökningen ingår om du tecknar ett glasögonabonnemang.

Om du behöver skaffa glasögon är du varmt välkommen till Synsam Stockholm Ringen. Glasögon korrigerar synfel Om du upplever problem m...

Skaffa linser hos Synsam Stockholm Ringen

fr. 549 kr För dig som redan har linser: 549 kr, för dig som aldrig haft linser: 899 kr.

Ibland kan eller vill man inte ha glasögon vid ett synfel. Då är linser ett bra val. Du kan hitta dina linser hos oss på Synsam Stockholm Ri...

Karta - Götgatan 132, Stockholm