Synundersökning hos Synsam Stockholm Nybrogatan

Nybrogatan 9, Stockholm - Visa på karta

Synundersökning

Besväras du av trötta ögon och återkommande huvudvärk, eller upplever du problem med synen? Då är du välkommen att boka tid för en synundersökning hos optikerna Synsam Stockholm Nybrogatan!

Varför ska jag undersöka min syn?

Att inte se ordentligt kan ge många symtom och vara mycket störande. Därför är det viktigt att du genomgår en synundersökning om du upplever problem, så att du kan få den hjälp du behöver. Har du behov av någon typ av synkorrigering kan vi på Synsam naturligtvis hjälpa dig att skaffa glasögon och/eller linser.

Så går en synundersökning till

Undersökningen inleds med att vi ställer frågor kring hur du själv upplever din syn och ögonhälsa, och om det finns någon ärftlighet för vissa synfel eller ögonsjukdomar som du vet om. Därefter gör vi flera olika mätningar för att konstatera om du har något synfel, och om det behövs hjälper vi dig att hitta rätt styrka på glasögon och/eller linser. Om vi vid undersökningen skulle hitta något annat som är avvikande skickar våra optiker en remiss till ögonläkare, för mer djupgående undersökning av din ögonhälsa.

Boka din synundersökning hos Synsam Stockholm Nybrogatan redan idag!

Informationen uppdaterades 19 februari 2020 av Vården.se

Om Synsam Stockholm Nybrogatan

Välkommen till Synsam Stockholm Nybrogatan!

I vår välsorterade butik på Nybrogatan 9 i Stockholm kan du få hjälp med allt från olika sorters synundersökningar till bågar, glasögon, eller linser. Våra legitimerade optiker hjälper både dig som behöver skaffa glasögon för första gången och dig som haft glasögon ett tag och exempelvis vill byta dina bågar.

Undersök din syn hos oss

Våra optiker på Synsam Stockholm Nybrogatan är legitimerade och erfarna, så du kan känna dig trygg hos oss när du vill undersöka din syn. Det kan vara aktuellt om du upplever någon/några av dessa situationer, där du:

• Ofta har trötta ögon
  • Vill skaffa glasögon och/eller linser

För oss är det viktigt att vi hjälper dig utifrån dina förutsättningar och behov. Alla är välkomna, unga som gamla!

Skaffa glasögon hos Synsam Stockholm Nybrogatan

Vi på Synsam erbjuder ett stort utbud av glasögonbågar från olika märken. Känner du dig osäker på vad som passar just dig finns våra rådgivare alltid på plats för att hjälpa dig. Om du inte vill köpa dina glasögon erbjuder vi också möjligheten att hyra dem, genom abonnemanget Synsam Lifestyle. Vi har naturligtvis också solglasögon, linsvätska och massor med andra tillbehör i vår butik.

Olycksgaranti i ett år

Efter att du undersökt dig och fått dina glasögon eller linser hos oss, finns vi kvar som stöd. När du skaffar glasögon hos oss täcks du av vår kostnadsfria olycksgaranti. Det innebär att ifall dina glasögon går sönder inom de första 365 dagarna kan vi reparera eller byta ut dem åt dig. Ifall du tycker att du fått sämre syn inom det första året kan du, utan extra kostnad, boka in en ny synundersökning hos oss.

Välkommen till våra optiker på Synsam Stockholm Nybrogatan!

Informationen uppdaterades 19 februari 2020 av Vården.se

Behandlingar hos Synsam Stockholm Nybrogatan

Synundersökning hos Synsam Stockholm Nybrogatan

Skaffa glasögon hos Synsam Stockholm Nybrogatan

Vi hjälper dig att skaffa nya glasögon. Välkommen till Synsam Stockholm Nybrogatan! Ditt synfel kan korrigeras med hjälp av glasögon U...

Skaffa linser hos Synsam Stockholm Nybrogatan

Linser fungerar som ett bra alternativ eller komplement till glasögon. Vi på Synsam Stockholm Nybrogatan kan hjälpa dig med det. Hur gör ...

Karta - Nybrogatan 9, Stockholm