Skaffa linser hos Synsam Stockholm Kungsgatan

Kungsgatan 4A, Stockholm - Visa på karta

• Söndag 12:00 - 16:00

Skaffa linser

Att skaffa linser hos Synsam

En av våra optiker börjar med noggrann undersökning för att se om du har ett synfel som behöver korrigeras. Dessutom kontrolleras ögonhälsan. Visar det sig att du har ett synfel kan optikern i nästa steg säkerställa den styrka du behöver på dina linser. Linserna anpassas självklart efter dina förutsättningar och behov. Är du osäker på hur du ska hantera linser och hur du sätter in och tar ut dem, ger optikern dig tips och råd på hur du sköter dem på bästa sätt.

Hitta de bästa linserna för dig hos Synsam Stockholm Kungsgatan på Kungsgatan 4A!

Informationen uppdaterades 18 februari 2020 av Vården.se

Om Synsam Stockholm Kungsgatan

Välkommen till oss på Synsam Stockholm Kungsgatan!

Vi finns på Kungsgatan 4A i Stockholm och kan hjälpa dig som behöver glasögon, linser eller tillbehör. Hos oss får du träffa legitimerade optiker som kan utföra olika typer av synundersökningar och hitta rätt lösning för just dig. Vi har ett stort sortiment från välkända märken och kan både hjälpa dig som ska skaffa glasögon för första gången och dig som bara vill uppdatera din stil.

Synundersökning hos legitimerade optiker

Vi på Synsam Stockholm Kungsgatan har lång erfarenhet och våra legitimerade optiker kan hjälpa dig med flera olika syntest. Det kan till exempel behövas när du:

• Vill skaffa linser
  • Vill skaffa glasögon
  • Ofta har problem med trötta ögon

Hos oss är både unga och gamla välkomna, och vi ser till att du får rätt hjälp utifrån dina behov.

Synsam Stockholm Kungsgatan hittar rätt glasögon för dig

Behöver du glasögon? Hos oss på Synsam hittar du ett stort utbud glasögonbågar från välkända märken. Är du inte helt säker på vad du vill ha kan våra duktiga rådgivare hjälpa dig att hitta rätt par för just dig. Vi erbjuder också möjligheten att hyra glasögon, genom vårt abonnemang Synsam Lifestyle. Behöver du solglasögon, linsvätska eller andra tillbehör kan vi naturligtvis hjälpa dig med det också!

Olycksgaranti för att du ska känna dig trygg

Synsam finns kvar som ett stöd för dig, även efter att vi undersökt dig och du fått dina glasögon eller linser. Om dina glasögon går sönder inom de första 365 dagarna så täcks du av vår kostnadsfria olycksgaranti. Det betyder att vi reparerar eller byter ut dina glasögon åt dig. Skulle du få försämrad syn inom det första året får du självklart boka en ny synundersökning hos oss - utan extra kostnad.

Boka in dig hos oss på Synsam Stockholm Kungsgatan - välkommen!

Informationen uppdaterades 18 februari 2020 av Vården.se

Behandlingar hos Synsam Stockholm Kungsgatan

Synundersökning hos Synsam Stockholm Kungsgatan

Har du svårt att se på olika avstånd eller upplever du problem med trötta ögon? Välkommen att boka en tid för synundersökning hos Synsam Sto...

Skaffa glasögon hos Synsam Stockholm Kungsgatan

Hos oss på Synsam Stockholm Kungsgatan kan du få hjälp med att skaffa glasögon som passar perfekt för just dig. Glasögon är en metod för ...

Skaffa linser hos Synsam Stockholm Kungsgatan

Linser är ett bra alternativ för dig som inte kan eller vill ha glasögon. Hos Synsam Stockholm Kungsgatan kan vi hjälpa dig. Att skaffa l...

Karta - Kungsgatan 4A, Stockholm