Skaffa linser hos Synsam Stockholm Hötorgspassagen

Slöjdgatan 3, Stockholm - Visa på karta

• Söndag 12:00 - 17:00

Skaffa linser

Ifall du har ett synfel och inte kan eller vill ha glasögon, kan linser vara ett bra alternativ. Vi på Synsam Stockholm Hötorgspassagen hjälper dig!

Så går det till att skaffa linser

Vi gör först en grundlig undersökning för att kontrollera ögonhälsan och se om du har ett synfel som behöver korrigeras. Om så är fallet kan optikern hjälpa till att säkerställa den styrka som behövs på dina linser. Linserna anpassas efter dina ögon och behov. Självklart ger vi tips och råd om hur du hanterar linserna, hur du sätter in och tar ut dem, och hur du sköter dem på bästa sätt.

Hitta de bästa linserna för dina ögon hos oss på Synsam Stockholm Hötorgspassagen!

Informationen uppdaterades 09 juni 2020 av Vården.se

Om Synsam Stockholm Hötorgspassagen

Varmt välkommen till Synsam Stockholm Hötorgspassagen!

Hos Synsam på Slöjdgatan 3 i Hötorgspassagen i Stockholm hittar du vår välsorterade butik. Ta hjälp av våra legitimerade optiker för att boka olika sorters synundersökningar. Hos oss hittar du glasögon, linser och tillbehör från välkända märken, och vi hjälper dig om du behöver skaffa glasögon för första gången, eller om du helt enkelt bara vill uppdatera din stil.

Få din syn undersökt av våra optiker

Hos oss på Synsam Stockholm Hötorgspassagen finns erfarna, legitimerade optiker som kan hjälpa dig med ett flertal olika syntest. Det kan till exempel vara aktuellt om:

• Du har svårt att se på olika avstånd
  • Du upplever återkommande huvudvärk
  • Du har problem med trötta ögon
  • Du vill skaffa linser
  • Du vill skaffa glasögon
  • Du ska ta körkort

Alla är välkomna hos oss - både unga och gamla. Vi hjälper dig utifrån just dina förutsättningar och behov.

Hitta dina nya glasögon hos Synsam Stockholm Hötorgspassagen

Du kan känna dig trygg hos oss

Tveka inte att boka en tid hos Synsam Stockholm Hötorgspassagen på Slöjdgatan 3 redan idag!

Informationen uppdaterades 09 juni 2020 av Vården.se

Behandlingar hos Synsam Stockholm Hötorgspassagen

Synundersökning hos Synsam Stockholm Hötorgspassagen

Har du problem med synen? Tveka inte att boka en tid för synundersökning hos Synsam Stockholm Hötorgspassagen redan idag! Vi undersöker d...

Skaffa glasögon hos Synsam Stockholm Hötorgspassagen

Vi hjälper dig att skaffa nya glasögon. Välkommen till Synsam Stockholm Hötorgspassagen! Ditt synfel kan korrigeras med hjälp av glasögon...

Skaffa linser hos Synsam Stockholm Hötorgspassagen

Karta - Slöjdgatan 3, Stockholm