Skaffa glasögon hos Synsam Stockholm Hötorgspassagen

fr. 199 kr

Slöjdgatan 3, Stockholm - Visa på karta

• Söndag 12:00 - 17:00

Skaffa glasögon

Ditt synfel kan korrigeras med hjälp av glasögon

Upplever du problem med synen och misstänker att du behöver glasögon, är det bra att träffa en av våra optiker för att undersöka din syn. På första besöket får du besvara frågor om hur du uppfattar din ögonhälsa och genomgå olika tester. Skulle du sedan behöva glasögon, finns vår optiker där för att hjälpa dig hitta rätt styrka på glasögonen.

Vi skyddar dina glasögon

Förutom att du kan välja bland bågar från ett stort antal märken, täcks du även av vår kostnadsfria olycksgaranti när du köper glasögon hos oss på Synsam. Det innebär att om dina glasögon skulle gå sönder under de första 365 dagarna så reparerar vi eller ersätter dem. Skulle du föredra att hyra dina glasögon, kan du göra det genom vårt abonnemang Synsam Lifestyle. Då betalar du en fast månadskostnad för tre olika typer av glasögon.

Vi på Synsam Stockholm Hötorgspassagen hjälper dig hitta rätt glasögon!

Informationen uppdaterades 06 oktober 2020 av Vården.se

Om Synsam Stockholm Hötorgspassagen

Varmt välkommen till Synsam Stockholm Hötorgspassagen!

Hos Synsam på Slöjdgatan 3 i Hötorgspassagen i Stockholm hittar du vår välsorterade butik. Ta hjälp av våra legitimerade optiker för att boka olika sorters synundersökningar. Hos oss hittar du glasögon, linser och tillbehör från välkända märken, och vi hjälper dig om du behöver skaffa glasögon för första gången, eller om du helt enkelt bara vill uppdatera din stil.

Få din syn undersökt av våra optiker

Hos oss på Synsam Stockholm Hötorgspassagen finns erfarna, legitimerade optiker som kan hjälpa dig med ett flertal olika syntest. Det kan till exempel vara aktuellt om:

• Du har svårt att se på olika avstånd
  • Du upplever återkommande huvudvärk
  • Du har problem med trötta ögon
  • Du vill skaffa linser
  • Du vill skaffa glasögon
  • Du ska ta körkort

Alla är välkomna hos oss - både unga och gamla. Vi hjälper dig utifrån just dina förutsättningar och behov.

Hitta dina nya glasögon hos Synsam Stockholm Hötorgspassagen

Du kan känna dig trygg hos oss

Tveka inte att boka en tid hos Synsam Stockholm Hötorgspassagen på Slöjdgatan 3 redan idag!

Informationen uppdaterades 06 oktober 2020 av Vården.se

Behandlingar hos Synsam Stockholm Hötorgspassagen

Synundersökning hos Synsam Stockholm Hötorgspassagen

fr. 199 kr Ungdom 13-19 år: 199 kr, vuxen (glasögon): 449 kr, vuxen (linser): fr. 549 kr. Synundersökningen ingår om du tecknar ett glasögonabonnemang.

Har du problem med synen? Tveka inte att boka en tid för synundersökning hos Synsam Stockholm Hötorgspassagen redan idag! Vi undersöker d...

Skaffa glasögon hos Synsam Stockholm Hötorgspassagen

fr. 199 kr Ungdom 13-19 år: 199 kr, vuxen: 449 kr. Synundersökningen ingår om du tecknar ett glasögonabonnemang.

Vi hjälper dig att skaffa nya glasögon. Välkommen till Synsam Stockholm Hötorgspassagen! Ditt synfel kan korrigeras med hjälp av glasögon...

Skaffa linser hos Synsam Stockholm Hötorgspassagen

fr. 549 kr För dig som redan har linser: 549 kr, för dig som aldrig haft linser: 899 kr.

Ifall du har ett synfel och inte kan eller vill ha glasögon, kan linser vara ett bra alternativ. Vi på Synsam Stockholm Hötorgspassagen hjäl...

Karta - Slöjdgatan 3, Stockholm