1/3
Öppet idag från 10:00

Synsam Stockholm Hötorgspassagen

Slöjdgatan 3, Stockholm

Synsam Stockholm Hötorgspassagen

Varmt välkommen till Synsam Stockholm Hötorgspassagen!

Hos Synsam på Slöjdgatan 3 i Hötorgspassagen i Stockholm hittar du vår välsorterade butik. Ta hjälp av våra legitimerade optiker för att boka olika sorters synundersökningar. Hos oss hittar du glasögon, linser och tillbehör från välkända märken, och vi hjälper dig om du behöver skaffa glasögon för första gången, eller om du helt enkelt bara vill uppdatera din stil.

Få din syn undersökt av våra optiker

Hos oss på Synsam Stockholm Hötorgspassagen finns erfarna, legitimerade optiker som kan hjälpa dig med ett flertal olika syntest. Det kan till exempel vara aktuellt om:

• Du har svårt att se på olika avstånd
  • Du upplever återkommande huvudvärk
  • Du har problem med trötta ögon
  • Du vill skaffa linser
  • Du vill skaffa glasögon
  • Du ska ta körkort

Alla är välkomna hos oss - både unga och gamla. Vi hjälper dig utifrån just dina förutsättningar och behov.

Hitta dina nya glasögon hos Synsam Stockholm Hötorgspassagen

Du kan känna dig trygg hos oss

Tveka inte att boka en tid hos Synsam Stockholm Hötorgspassagen på Slöjdgatan 3 redan idag!

Informationen uppdaterades 16:53 - 6 okt, 2020

Synundersökning hos Synsam Stockholm Hötorgspassagen

Pris från: 199 kr

Har du problem med synen? Tveka inte att boka en tid för synundersökning hos Synsam Stockholm Hötorgspassagen redan idag!

Vi undersöker din syn

Om du upplever problem med din syn kan det vara bra att undersöka ögat, för att upptäcka eventuella synfel. Om det visar sig att du har fel som kräver synkorrigering kan vi hjälpa dig med att skaffa glasögon och/eller linser.

Hur går en synundersökning till?

Vi börjar alltid undersökningen med att ställa frågor om hur du uppfattar din syn och ögonhälsa, och om du vet att du har någon ärftlighet för vissa synfel eller ögonsjukdomar. Efter det gör vi ett antal olika mätningar, och om vi upptäcker någon typ av synfel hjälper optikern dig att hitta rätt styrka för att korrigera felet. Om vi skulle upptäcka något annat som är avvikande skickar vi remiss till en ögonläkare, som kan undersöka din ögonhälsa ytterligare.

Varmt välkommen att boka synundersökning hos oss på Synsam Stockholm Hötorgspassagen!

Skaffa glasögon
hos Synsam Stockholm Hötorgspassagen

Vi hjälper dig att skaffa nya glasögon. Välkommen till Synsam Stockholm Hötorgspassagen! Ditt synfel kan korrigeras med hjälp av glasögon...

Pris från: 199 kr

Skaffa linser
hos Synsam Stockholm Hötorgspassagen

Ifall du har ett synfel och inte kan eller vill ha glasögon, kan linser vara ett bra alternativ. Vi på Synsam Stockholm Hötorgspassagen hjäl...

Pris från: 549 kr

Lördag : 10:00 - 18:00