Skaffa linser hos Synsam Stockholm Gallerian

fr. 549 kr

För dig som redan har linser: 549 kr, för dig som aldrig haft linser: 899 kr.

Hamngatan 37, Stockholm - Visa på karta

• Söndag 11:00 - 18:00

Skaffa linser

Hur går det till att skaffa linser?

Det första steget när du kommer till oss är att göra en ordentlig undersökning, där vi kontrollerar din ögonhälsa och konstaterar om du har ett synfel som behöver korrigeras. Utifrån det hjälper optikern dig att hitta rätt styrka på linserna, som anpassas efter just dina ögon och behov. Vi ger dig också råd kring hur du sätter i och tar ut linserna, hur du hanterar dem och hur du sköter om dem på bästa sätt.

Boka en tid hos Synsam Stockholm Gallerian så hjälper vi dig!

Informationen uppdaterades 09 oktober 2020 av Vården.se

Om Synsam Stockholm Gallerian

Välkommen till Synsam Stockholm Gallerian!

I vår välsorterade butik på Hamngatan 37 i Gallerian i Stockholm kan du få hjälp med allt från olika sorters synundersökningar till bågar, glasögon, eller linser. Våra legitimerade optiker hjälper både dig som behöver skaffa glasögon för första gången och dig som haft glasögon ett tag och exempelvis vill byta dina bågar.

Våra optiker undersöker din syn

Hos Synsam Stockholm Gallerian hittar du legitimerade optiker med lång erfarenhet, som kan hjälpa dig med ett flertal olika syntest. Det kan till exempel vara aktuellt om du:

• Ofta har problem med trötta ögon
  • Vill skaffa linser
  • Vill skaffa glasögon

Synsam Stockholm Gallerian hittar rätt glasögon för dig

Behöver du glasögon? Hos oss på Synsam hittar du ett stort utbud glasögonbågar från välkända märken. Är du inte helt säker på vad du vill ha kan våra duktiga rådgivare hjälpa dig att hitta rätt par för just dig. Vi erbjuder också möjligheten att hyra glasögon, genom vårt abonnemang Synsam Lifestyle. Behöver du solglasögon, linsvätska eller andra tillbehör kan vi naturligtvis hjälpa dig med det också!

Vi hjälper dig med uppföljning

Vi på Synsam erbjuder dig stöd och uppföljning, även efter att du fått dina glasögon eller linser. Mycket kan hända under ett år, så skulle dina glasögon gå sönder under de första 365 dagarna reparerar vi eller byter ut dem åt dig, utan extra kostnad. Skulle du märka att din syn försämrats ytterligare inom det första året tar vi naturligtvis emot dig för en ny synundersökning, helt kostnadsfritt.

Tveka inte att boka en tid hos Synsam Stockholm Gallerian på Hamngatan 37 redan idag!

Informationen uppdaterades 09 oktober 2020 av Vården.se

Behandlingar hos Synsam Stockholm Gallerian

Synundersökning hos Synsam Stockholm Gallerian

fr. 199 kr Ungdom 13-19 år: 199 kr, vuxen (glasögon): 449 kr, vuxen (linser): fr. 549 kr. Synundersökningen ingår om du tecknar ett glasögonabonnemang.

Besök någon av våra legitimerade optiker på Synsam Stockholm Gallerian för en synundersökning. Optikern undersöker ögat Det kan vara ...

Skaffa glasögon hos Synsam Stockholm Gallerian

fr. 199 kr Ungdom 13-19 år: 199 kr, vuxen: 449 kr. Synundersökningen ingår om du tecknar ett glasögonabonnemang.

Funderar du på om du behöver glasögon? Välkommen till oss på Synsam Stockholm Gallerian! Glasögon är till för att korrigera ditt synfel #...

Skaffa linser hos Synsam Stockholm Gallerian

fr. 549 kr För dig som redan har linser: 549 kr, för dig som aldrig haft linser: 899 kr.

För dig som har synfel men inte vill eller kan ha glasögon kan linser vara ett bra alternativ. Vi på Synsam Stockholm Gallerian hjälper dig!...

Karta - Hamngatan 37, Stockholm

08:47 - 29 apr, 2020