Skaffa glasögon hos Synsam Stockholm Gallerian

fr. 199 kr

Hamngatan 37, Stockholm - Visa på karta

• Söndag 11:00 - 18:00

Skaffa glasögon

Glasögon är till för att korrigera ditt synfel ###

Har du svårt att se på nära eller långt håll? Upplever du synproblem och misstänker att du kan behöva glasögon? Då kan det vara läge att träffa en av våra optiker för att testa din syn. Vid behov av glasögon hjälper vår optiker till att justera så att du får rätt styrka på dina glasögon.

Många lösningar för dina glasögon

Förutom att vi på Synsam har ett stort utbud av bågar från olika märken, erbjuder vi även abonnemanget Synsam Lifestyle, för dig som hellre vill hyra dina glasögon hos oss. Då ingår tre olika typer av glasögon som du betalar en fast månadskostnad för.

Köper du dina glasögon hos oss täcks du av vår kostnadsfria olycksgaranti, som innebär att vi reparerar eller byter ut dina glasögon om de skulle gå sönder inom de första 365 dagarna.

Hitta de bästa glasögonen för dig på Synsam Stockholm Gallerian!

Informationen uppdaterades 09 oktober 2020 av Vården.se

Om Synsam Stockholm Gallerian

Välkommen till Synsam Stockholm Gallerian!

I vår välsorterade butik på Hamngatan 37 i Gallerian i Stockholm kan du få hjälp med allt från olika sorters synundersökningar till bågar, glasögon, eller linser. Våra legitimerade optiker hjälper både dig som behöver skaffa glasögon för första gången och dig som haft glasögon ett tag och exempelvis vill byta dina bågar.

Våra optiker undersöker din syn

Hos Synsam Stockholm Gallerian hittar du legitimerade optiker med lång erfarenhet, som kan hjälpa dig med ett flertal olika syntest. Det kan till exempel vara aktuellt om du:

• Ofta har problem med trötta ögon
  • Vill skaffa linser
  • Vill skaffa glasögon

Synsam Stockholm Gallerian hittar rätt glasögon för dig

Behöver du glasögon? Hos oss på Synsam hittar du ett stort utbud glasögonbågar från välkända märken. Är du inte helt säker på vad du vill ha kan våra duktiga rådgivare hjälpa dig att hitta rätt par för just dig. Vi erbjuder också möjligheten att hyra glasögon, genom vårt abonnemang Synsam Lifestyle. Behöver du solglasögon, linsvätska eller andra tillbehör kan vi naturligtvis hjälpa dig med det också!

Vi hjälper dig med uppföljning

Vi på Synsam erbjuder dig stöd och uppföljning, även efter att du fått dina glasögon eller linser. Mycket kan hända under ett år, så skulle dina glasögon gå sönder under de första 365 dagarna reparerar vi eller byter ut dem åt dig, utan extra kostnad. Skulle du märka att din syn försämrats ytterligare inom det första året tar vi naturligtvis emot dig för en ny synundersökning, helt kostnadsfritt.

Tveka inte att boka en tid hos Synsam Stockholm Gallerian på Hamngatan 37 redan idag!

Informationen uppdaterades 09 oktober 2020 av Vården.se

Behandlingar hos Synsam Stockholm Gallerian

Synundersökning hos Synsam Stockholm Gallerian

fr. 199 kr Ungdom 13-19 år: 199 kr, vuxen (glasögon): 449 kr, vuxen (linser): fr. 549 kr. Synundersökningen ingår om du tecknar ett glasögonabonnemang.

Besök någon av våra legitimerade optiker på Synsam Stockholm Gallerian för en synundersökning. Optikern undersöker ögat Det kan vara ...

Skaffa glasögon hos Synsam Stockholm Gallerian

fr. 199 kr Ungdom 13-19 år: 199 kr, vuxen: 449 kr. Synundersökningen ingår om du tecknar ett glasögonabonnemang.

Funderar du på om du behöver glasögon? Välkommen till oss på Synsam Stockholm Gallerian! Glasögon är till för att korrigera ditt synfel #...

Skaffa linser hos Synsam Stockholm Gallerian

fr. 549 kr För dig som redan har linser: 549 kr, för dig som aldrig haft linser: 899 kr.

För dig som har synfel men inte vill eller kan ha glasögon kan linser vara ett bra alternativ. Vi på Synsam Stockholm Gallerian hjälper dig!...

Karta - Hamngatan 37, Stockholm

08:47 - 29 apr, 2020