Skaffa linser hos Synsam Stockholm Fältöversten

Karlaplan 3, Stockholm - Visa på karta

• Söndag 11:00 - 17:00

Skaffa linser

Om du har ett synfel och inte kan eller vill ha glasögon, är linser ett bra alternativ. Hos Synsam Stockholm Fältöversten på Karlaplan kan vi hjälpa dig.

Så går det till att skaffa linser

När du kommer till oss gör vi en grundlig undersökning för att kontrollera ögonhälsan och se ifall du har ett synfel som behöver korrigeras. Där det är aktuellt hjälper optikern till att säkerställa den styrka du behöver på dina linser. Vi anpassar linserna efter dina ögon och behov. Optikern ger dig råd i hur du hanterar linserna, hur du sätter in och tar ut dem, samt hur du sköter dem på bästa sätt.

Boka ett besök hos Synsam Stockholm Fältöversten på Karlaplan för att hitta de bästa linserna för dina ögon!

Informationen uppdaterades 12 februari 2020 av Vården.se

Om Synsam Stockholm Fältöversten

Välkommen till Synsam Stockholm Fältöversten!

Du hittar vår välsorterade butik på Karlaplan 13 i Stockholm. Här kan du få hjälp med olika sorters synundersökningar av legitimerade optiker. Vi erbjuder glasögon, linser och tillbehör från välkända märken, och kan hjälpa både dig som behöver skaffa glasögon för första gången och dig som bara vill uppdatera din stil.

Våra optiker undersöker din syn

Hos Synsam Stockholm Fältöversten hittar du legitimerade optiker med lång erfarenhet, som kan hjälpa dig med ett flertal olika syntest. Det kan till exempel vara aktuellt om du:

• Ofta har problem med trötta ögon
  • Vill skaffa linser
  • Vill skaffa glasögon

Hitta dina nya glasögon hos Synsam Stockholm Fältöversten

Olycksgaranti för att du ska känna dig trygg

Synsam finns kvar som ett stöd för dig, även efter att vi undersökt dig och du fått dina glasögon eller linser. Om dina glasögon går sönder inom de första 365 dagarna så täcks du av vår kostnadsfria olycksgaranti. Det betyder att vi reparerar eller byter ut dina glasögon åt dig. Skulle du få försämrad syn inom det första året får du självklart boka en ny synundersökning hos oss - utan extra kostnad.

Boka in dig hos oss på Synsam Stockholm Fältöversten - välkommen!

Informationen uppdaterades 12 februari 2020 av Vården.se

Behandlingar hos Synsam Stockholm Fältöversten

Besök hos optiker hos Synsam Stockholm Fältöversten

Har du problem med synen? Tveka inte att boka en tid för synundersökning hos Synsam Stockholm Fältöversten på Karlaplan redan idag! Vi un...

Skaffa glasögon hos Synsam Stockholm Fältöversten

Om du behöver skaffa glasögon är du varmt välkommen till Synsam Stockholm Fältöversten på Karlaplan. Glasögon korrigerar synfel Om du...

Skaffa linser hos Synsam Stockholm Fältöversten

Karta - Karlaplan 3, Stockholm