Synundersökning hos Synsam Stockholm Fältöversten

Karlaplan 3, Stockholm - Visa på karta

• Söndag 11:00 - 17:00

Synundersökning

Vi undersöker din syn

Om du upplever problem med din syn kan det vara bra att undersöka ögat, för att upptäcka eventuella synfel. Om det visar sig att du har fel som kräver synkorrigering kan vi hjälpa dig med att skaffa glasögon och/eller linser.

Hur går en synundersökning till?

Vi börjar alltid undersökningen med att ställa frågor om hur du uppfattar din syn och ögonhälsa, och om du vet att du har någon ärftlighet för vissa synfel eller ögonsjukdomar. Efter det gör vi ett antal olika mätningar, och om vi upptäcker någon typ av synfel hjälper optikern dig att hitta rätt styrka för att korrigera felet. Om vi skulle upptäcka något annat som är avvikande skickar vi remiss till en ögonläkare, som kan undersöka din ögonhälsa ytterligare.

Varmt välkommen att boka synundersökning hos oss på Synsam Stockholm Fältöversten!

Informationen uppdaterades 05 juni 2020 av Vården.se

Om Synsam Stockholm Fältöversten

Välkommen till Synsam Stockholm Fältöversten!

Du hittar vår välsorterade butik på Karlaplan 13 i Stockholm. Här kan du få hjälp med olika sorters synundersökningar av legitimerade optiker. Vi erbjuder glasögon, linser och tillbehör från välkända märken, och kan hjälpa både dig som behöver skaffa glasögon för första gången och dig som bara vill uppdatera din stil.

Våra optiker undersöker din syn

Hos Synsam Stockholm Fältöversten hittar du legitimerade optiker med lång erfarenhet, som kan hjälpa dig med ett flertal olika syntest. Det kan till exempel vara aktuellt om du:

• Ofta har problem med trötta ögon
  • Vill skaffa linser
  • Vill skaffa glasögon

Hitta dina nya glasögon hos Synsam Stockholm Fältöversten

Olycksgaranti för att du ska känna dig trygg

Synsam finns kvar som ett stöd för dig, även efter att vi undersökt dig och du fått dina glasögon eller linser. Om dina glasögon går sönder inom de första 365 dagarna så täcks du av vår kostnadsfria olycksgaranti. Det betyder att vi reparerar eller byter ut dina glasögon åt dig. Skulle du få försämrad syn inom det första året får du självklart boka en ny synundersökning hos oss - utan extra kostnad.

Boka in dig hos oss på Synsam Stockholm Fältöversten - välkommen!

Informationen uppdaterades 05 juni 2020 av Vården.se

Behandlingar hos Synsam Stockholm Fältöversten

Synundersökning hos Synsam Stockholm Fältöversten

Har du problem med synen? Tveka inte att boka en tid för synundersökning hos Synsam Stockholm Fältöversten på Karlaplan redan idag! Vi un...

Skaffa glasögon hos Synsam Stockholm Fältöversten

Om du behöver skaffa glasögon är du varmt välkommen till Synsam Stockholm Fältöversten på Karlaplan. Glasögon korrigerar synfel Om du...

Skaffa linser hos Synsam Stockholm Fältöversten

Om du har ett synfel och inte kan eller vill ha glasögon, är linser ett bra alternativ. Hos Synsam Stockholm Fältöversten på Karlaplan kan v...

Karta - Karlaplan 3, Stockholm